Branża internetowa bez tajemnic

2011-10-13 12:12:18 | Warszawa

Prowadzenie działań marketingowych w Internecie to dla coraz większej liczby firm podstawa działalności. Z dnia na dzień rośnie rola Internetu w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw, a w ślad za nią rosną budżety na reklamę w sieci, pozostawiając w tyle tradycyjne środki przekazu. Również systematycznie zwiększająca się liczba użytkowników Internetu sprawia, że olbrzymi potencjał e-marketingu jako formy promocji produktów czy usług, jest doceniany przez coraz większą liczbę firm na polskim rynku.

Szybkie tempo rozwoju branży internetowej wymaga wykształcenia specjalistów, tak na potrzeby korporacji, jak i sektora MSP, czy freelancerów. Dostrzegając tę potrzebę, Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego we współpracy ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, przygotowało nowy kierunek studiów  podyplomowych - E-Marketing. Zajęcia prowadzone są przez największe autorytety branży - praktyków z najlepszych agencji interaktywnych i domów mediowych, a w programie położono szczególny nacisk na zajęcia praktyczne i warsztatowe. 

Celem studiów jest przekazanie uczestnikom kompleksowej wiedzy z zakresu szeroko pojętego e-marketingu. W programie znalazły się zagadnienia dotyczące planowania, prowadzenia i oceny działań marketingowych w sieci, ze szczególnym uwzględnieniem kampanii w mediach społecznościowych, PR online, wykorzystania urządzeń mobilnych, gier internetowych czy mailingów. Słuchacze zapoznają się szczegółowo z mechanizmem badań prowadzonych w sieci oraz nauczą się je wykorzystywać i analizować, poznają tajniki planowania strategicznego i zarządzania marką, a także różne modele biznesowe i nowoczesne narzędzia do prowadzenia e- biznesu. Studia zakończone są zajęciami z marketingu zintegrowanego, który wykorzystuje wszystkie narzędzia poznane podczas dwóch semestrów.

Studia Podyplomowe E-Marketing skierowane są do absolwentów studiów magisterskich, pracowników korporacji, właścicieli firm sektora MSP, właścicieli sklepów internetowych, a także polityków, urzędników państwowych oraz do osób dopiero rozpoczynających karierę w branży internetowej, czy pasjonatów Internetu.

Studia trwają 2 semestry, a ich całkowity koszt wynosi 5900 zł.

Więcej informacji na temat kierunku E-Marketing można znaleźć na stronie: www.rekrutacja.lazarski.pl/e-marketing

ip

Słowa kluczowe: internet branża internetowa studia podyplomowe e-marketing praktyki narzędzia warsztat

Kierunki i rodzaje studiów - Studia na start

Ciekawe kierunki studiów dla osób kreatywnych

jakie kierunki studiów wybrać?

Top 3 najpopulaniejszych uczelni w Polsce [Zestawienie]

Zobacz, jakie uczelnie były najczęściej wybierane przez kandydatów w naborach w 2022/2023 roku.

CZYTAJ RÓWNIEŻ

Ogrodnictwo - co warto wiedzieć o tym kierunku studiów?

Zobacz, czy studiowanie ogrodnictwa spełni twoje oczekiwania.

Informatyka - co powinieneś wiedzieć o tym kierunku studiów?

Poznajcie 6 najważniejszych rzeczy, o których musicie wiedzieć, wybierając te studia.

Na czym polega studiowanie cyberbezpieczeństwa?

Zobacz, jak wygląda studiowanie cyberbezpieczeństwa i czy warto udać się na ten kierunek.

MATURA 2024 - ARKUSZE
REKLAMA
Ostatnio czytane