Maraton Firm Konsultingowych jest podzielony na 4 części:
- WYKŁADY 10 marca - przeprowadzą je firmy Deloitte, KPMG i PwC - tematem wykładów będą trendy w poszczególnych branżach. Zależałoby nam na tym, żeby uświadomić studentów, że aby pracować w konsultingu nie należy mieć jedynie analitycznego umysłu, ale też orientować się co się dzieje w innych dziedzinach życia biznesowego.
- DZIEŃ TARGÓW - 14 marca - w targach wezmą udział następujące firmy: Mc Kinsey, EY, PwC, TPA Horwath, Accenture, OptiBuy, Bain, A. T. Kearney, Deloitte, KPMG, zeb, Rodl oraz Sollers. W trakcie targów dodatkową atrakcją poza standami firm będą różne eventy, takie jak:
EY - Zrzut balonów
PwC - Treasure hunting
Deloitte - 1 z 15
KPMG - Milionerzy
Bain - Brainiac
McK - Crossword challenge
Accenture - jeszcze nie ustalone
- WARM-UP CASE - 17 marca - przeprowadzony przez firmę McKinsey
- CASE STUDY - 22 - 24 marca - firmy: EY, Deloitte, KPMG, PwC, Accenture, Sollers, zeb, Rodl, 4Results. Tematyka casów jest otwarta, każda firma sama wybiera sobie zagadnienie w obrębie jakiego chce się poruszać. Case study są bardzo wartościowe z tego względu, że podczas warsztatów studenci mają możliwość po razy pierwszy zetknąć się z problemami biznesowymi i pod okiem ekspertów danej dziedziny znaleźć do nich odpowiednie rozwiązania.
MOCK INTERVIEW - 21 - 24 marca - Firmy: McK, Bain, ATK (rozmowy odbędą się w siedzibach firm).
Targetem są starsze roczniki już mocno ukierunkowane na konsulting. Topowe firmy konsultingu strategicznego zapraszają najlepszych studentów do swoich biur oraz przeprowadzają z nimi próbne rozmowy kwalifikacyjne. Są one ogromną wartością dla studentów, ponieważ dzięki temu mogą dowiedzieć się więcej o procesie rekrutacyjnym w danej firmie oraz po rozmowie otrzymać feedback od rekrutera.