zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE

McDonald's Polska Sp. z o.o.

Warszawa

tel. +48694496024

O Firmie





McDONALD’S® W POLSCE: 384 RESTAURACJI W PONAD 150 MIASTACH, PONAD 19 000 PRACOWNIKÓW, BLISKO PÓŁ MILIONA GOŚCI KAŻDEGO DNIA
McDonald's Polska utrzymuje dynamikę rozwoju. Obecnie w ponad stu pięćdziesięciu miejscowościach Polski działa 384 restauracji.

NOWA RESTAURACJA

Budowa każdej restauracji McDonald's to inwestycja rzędu 6-7 mln złotych. W ostatnim czasie McDonald’s przeprowadził kompleksowy program zmiany wystroju swoich restauracji. Firma wychodząc naprzeciw nowym trendom w architekturze oraz zmieniającym się oczekiwaniom konsumentów, zmieniła wystrój wewnętrzny lokali, ich kolorystykę, a także same bryły budynków. Wyższy standard, komfort, łatwość korzystania, swobodna, sprzyjająca relaksowi atmosfera wiążą się ze zmianą filozofii McDonald’s, którą ujmuje przejście od hasła „Fast Food” do „Good Food Fast”.

McCAFÉ

McCafé to marka skierowana do każdego, kto ceni sobie smak i wysoką jakość kawy. W ostatnich latach znacznie rozszerzono ofertę kawiarni McCafè. Obecnie działa ich 349. W około połowie z nich została zaaranżowana odrębna strefa kawiarniana, gdzie w przyjemnej, komfortowej atmosferze można delektować się filiżanką aromatycznej kawy oraz wyśmienitym deserem. W pozostałych lokalach dostępna jest pełna lub ograniczona oferta kaw McCafé w kubkach na wynos.


McDRIVE



Restauracje McDrive oferują zmotoryzowanym gościom możliwość zakupu bezpośrednio z samochodu. Koncepcja ta cieszy się niesłabnącym uznaniem klientów. Znaczna większość restauracji McDonald's w Polsce to lokale McDrive (70%).







OFERTA

Oferta McDonald's w Polsce obejmuje szeroką gamę kanapek, napojów i deserów, a także dodatków, takich jak frytki i sałatki. Ich zróżnicowanie pozwala na skomponowanie odpowiednio zbilansowanego posiłku przez osoby mające różne potrzeby i upodobania. Dużym ułatwieniem jest umieszczanie na opakowaniach produktów informacji o zalecanym spożyciu dziennym (recommended intake – RI). Większość restauracji oferuje w godzinach porannych produkty z linii śniadaniowej. McDonald’s był pierwszą restauracją szybkiej obsługi, która wprowadziła taką ofertę.

Niezmiennie popularnością cieszą się zestawy dla dzieci Happy Meal. Rodzice mogą wybierać dla swoich pociech spośród 156 możliwych kombinacji produktów spożywczych, by jak najlepiej dostosować posiłek do ich potrzeb i upodobań. Np. frytki mogą zastąpić owocogurtem lub pomidorkami koktajlowymi, a napoje gazowane sokami bądź wodą. Zestaw dziecięcy jest też dostępny w wersji śniadaniowej. W skład każdego zestawu Happy Meal wchodzi również jabłko albo Kubuś Mus o smaku bananowo-jabłkowo-marchewkowym oraz oczywiście zabawka. Z reguły są to ulubieni dziecięcy bohaterowie i postaci ze znanych produkcji kinowych.

W coraz większej liczbie restauracji można znaleźć specjalne pomieszczenia zabaw ruchowych Gym&Fun. Najmłodsi znajdą w nich takie atrakcje jak wyścig rowerowy, tor przeszkód oraz miniboisko do koszykówki.

FRANCHISING - SPOSÓB NA WŁASNĄ RESTAURACJĘ

Blisko 70% restauracji McDonald's w Polsce to lokale licencyjne prowadzone przez niezależnych przedsiębiorców działających pod szyldem i w ramach systemu McDonald's. Inwestując własne środki finansowe, osoba taka korzysta z marki, systemu stworzonego przez korporację oraz jej doświadczenia. Franchising umożliwia połączenie siły wielkiej organizacji z elastycznością przedsiębiorstw średniej wielkości. W chwili obecnej działa 267 restauracji licencyjnych, które prowadzi 63 licencjobiorców. Osoba, która zdecyduje się na dołączenie do sieci firmy i zostaje przyjęta, zaczyna trwające około roku szkolenie. Rozpoczyna je od poznania podstawowych mechanizmów działania restauracji, zasad zarządzania ludźmi,  w wreszcie dowiaduje się, jak współpracować z dostawcami i prowadzić marketing i promocję.

POLSKIE SUROWCE


Duża część surowców spożywczych pochodzi z krajowych upraw i hodowli. Dostawcy są najczęściej długoletnimi partnerami McDonald's. Frytki podchodzą z zakładu Farm Frites w Lęborku. Uprawy ziemniaków zlokalizowane są w północnej i zachodniej Polsce. Z kolei hamburgery wołowe McDonald’s pochodzą z zakładu przetwórstwa mięsnego OSI Food Solutions w Ostródzie. To wolne od konserwantów i sztucznych dodatków czyste mięso wołowe z krajowych hodowli. W restauracjach McDonald's Polska szczególny nacisk położony jest na przestrzeganie procedur produkcji oraz kontrolę jakości. Na wszystkich etapach przygotowywania produktów - począwszy od  dostawców, poprzez system transportu i magazynowania, na restauracjach skończywszy - zagwarantowane jest zachowanie najwyższych standardów czyszczenia i dezynfekcji urządzeń i pomieszczeń, higieny pracowników oraz procedur postępowania z opakowaniami. Wszystko według norm HACCP oraz Dobrych Praktyk Produkcyjnych przewidzianych dla produkcji żywności (Good Manufacturing Practices).

Wielokrotne kontrole, które przechodzi każdy produkt, od fazy hodowli czy uprawy po moment zakupu przez klienta, służą zachowaniu świeżości, bezpieczeństwa i pełnych wartości odżywczych.

Ważnym źródłem informacji na temat jakości produktów McDonald's oraz ich pochodzenia jest specjalna strona internetowa
www.twojepytaniado.mcdonalds.pl.

FB dlaMaturzysty.pl reklama