ID:236766
Asystent administracji (k/m)
Numer referencyjny: a0t5800000FZ86WAAT
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent administracji (k/m)
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:- wsparcie działu sprzedaży w zakresie organizowania szkoleń, materiałów marketingowych,
- zarządzanie, rezerwowanie sal konferencyjnych,
- wsparcie w zarządzaniu flotą samochodową,
- odbieranie, wysyłanie poczty,
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,
- profesjonalna obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi,
- bieżące prace administracyjno-biurowe.
Wymagania:- biegła znajomość języka angielskiego (poziom min. C1),
- doświadczenie w pracy na stanowisku asystenckim (min. 2 lata),
- wysoka kultura osobista,
- umiejętność pracy w zespole,
- wysoki poziom komunikatywności,
- bardzo dobra znajomość pakietu Office.
Oferujemy:- pracę w międzynarodowym środowisku,
- możliwość rozwoju w strukturach firmy,
- bardzo atrakcyjne wynagrodzenie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową, docelowo umowa o pracę.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent administracji (k/m)
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:wsparcie działu sprzedaży w zakresie organizowania szkoleń, materiałów marketingowych,
zarządzanie, rezerwowanie sal konferencyjnych,
wsparcie w zarządzaniu flotą samochodową,
odbieranie, wysyłanie poczty,
dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,
profesjonalna obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi,
bieżące prace administracyjno-biurowe.
Wymagania:biegła znajomość języka angielskiego (poziom min. C1),
doświadczenie w pracy na stanowisku asystenckim (min. 2 lata),
wysoka kultura osobista,
umiejętność pracy w zespole,
wysoki poziom komunikatywności,
bardzo dobra znajomość pakietu Office.
Oferujemy:pracę w międzynarodowym środowisku,
możliwość rozwoju w strukturach firmy,
bardzo atrakcyjne wynagrodzenie,
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową, docelowo umowa o pracę.