zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
↓ więcej opcji ↓
Branża
BRANŻE
↑ mniej opcji ↑
ID:232179

Asystent ds. Korespondencji Elektronicznej z Klientem

Numer referencyjny: student/DBB/MAIL



W Banku Millennium cenimy różnorodność, bo każdy z nas jest inny i prezentuje swoje, oryginalne spojrzenie na świat. Dzięki temu tworzymy kompletny, zgrany zespół. Dołącz do nas i rozwijaj się w jednej z największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce, ceniącej najwyższe standardy i doskonałą jakość.  

Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:

Asystent ds. Korespondencji Elektronicznej z Klientem

Miejsce pracy: Warszawa
nr ref.: student/DBB/MAIL



  • Obsługa Klienta poprzez zdalne kanały komunikacji, w szczególności e-mail i chat,
  • Wsparcie Klienta w ramach telefonicznej obsługi w zakresie ubezpieczeń oferowanych przez Bank Millennium,
  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy zgodnego z wytyczonymi standardami

  • Wykształcenie minimum średnie,
  • Umiejętność jasnego i precyzyjnego formułowania myśli, przede wszystkim w formie pisemnej,
  • Nienaganna polszczyzna: gramatyka, ortografia oraz stylistyka,
  • Chęć pracy z Klientem poprzez wykorzystanie różnych form kontaktu, w tym również kontaktu telefonicznego,
  • Dyspozycyjność – gotowość pracy w systemie zmianowym (8-godzinnym),
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta e-mail i chat,
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie (będzie dodatkowym atutem).

  • Umowę o pracę, opiekę medyczną, dofinansowanie do hobby, strefę znizek i inne,
  • Pracę w młodym, energicznym i profesjonalnym zespole,
  • Dwuskładnikowe wynagrodzenie: wynagrodzenie zasadnicze plus premia uzależniona od wyników pracy,
  • Możliwość rozwoju i awansu w ramach struktur Grupy Kapitałowej Banku Millennium

Termin składania aplikacji: 28.04.2017.
Aplikuj teraz na:

https://www.bankmillennium.pl/o-banku/kariera/oferty-pracy/wyslij-swoje-cv/

W formularzu wpisz numer referencyjny student/DBB/MAIL .
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.



W Banku Millennium cenimy różnorodność, bo każdy z nas jest inny i prezentuje swoje, oryginalne
spojrzenie na świat. Dzięki temu tworzymy kompletny, zgrany zespół.
Dołącz do nas i rozwijaj się w jednej z największych i najbardziej innowacyjnych
instytucji finansowych w Polsce, ceniącej najwyższe standardy i doskonałą jakość.

Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:

Asystent ds. Korespondencji Elektronicznej z Klientem
Miejsce pracy: Warszawa

Obowiązki:
  • Obsługa Klienta poprzez zdalne kanały komunikacji, w szczególności e-mail i chat,
  • Wsparcie Klienta w ramach telefonicznej obsługi w zakresie ubezpieczeń oferowanych przez Bank Millennium,
  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy zgodnego z wytyczonymi standardami.
Oczekiwania:
  • Wykształcenie minimum średnie,
  • Umiejętność jasnego i precyzyjnego formułowania myśli, przede wszystkim w formie pisemnej,
  • Nienaganna polszczyzna: gramatyka, ortografia oraz stylistyka,
  • Chęć pracy z Klientem poprzez wykorzystanie różnych form kontaktu, w tym również kontaktu telefonicznego,
  • Dyspozycyjność – gotowość pracy w systemie zmianowym (8-godzinnym),
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta e-mail i chat,
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie (będzie dodatkowym atutem).
Oferujemy:
  • Umowę o pracę, opiekę medyczną, dofinansowanie do hobby, strefę znizek i inne,
  • Pracę w młodym, energicznym i profesjonalnym zespole,
  • Dwuskładnikowe wynagrodzenie: wynagrodzenie zasadnicze plus premia uzależniona od wyników pracy,
  • Możliwość rozwoju i awansu w ramach struktur Grupy Kapitałowej Banku Millennium.

Zobacz również


zobacz więcej ofert
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama