zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:232435

Asystent/ka Administracyjna Biura







Asystent/ka Administracyjna Biura 
Miejsce pracy: biuro w Warszawie


ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Organizacja i protokołowanie spotkań Zarządu
  • Organizacja spotkań z partnerami biznesowymi, instytucjami zewnętrznymi oraz spotkań wewnętrznych
  • Nadzorowanie prawidłowego obiegu korespondencji i dokumentacji firmowej
  • Redagowanie dokumentów i przygotowywanie prezentacji
  • Tłumaczenia i prowadzenie korespondencji w języku angielskim
  • Wsparcie Działu Marketingu (udział w inicjatywach i eventach marketingowych, współpraca z agencjami marketingowymi)
OCZEKIWANIA:
  • Wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat studiów
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności programu Excel i Power Point)
  • Biegła znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
  • Dobra organizacja pracy
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane
FIRMA OFERUJE:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na cały etat w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Atrakcyjny pakiet świadczeń pracowniczych
  • Możliwość uczestniczenia i rozwoju w innowacyjnej koncepcji sprzedaży


CV  prosimy przesłać w ciągu 14 dni
od ukazania się ogłoszenia za pomocą przycisku:


 

Kliknięcie przycisku „Wyślij” oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez SUPER-PHARM Poland Sp. z o.o. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. Jeżeli nie wyrażasz takiej zgody, prosimy, abyś nie klikał tego przycisku.  







Asystent/ka Administracyjna Biura
 
 Miejsce pracy: biuro w Warszawie

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Organizacja i protokołowanie spotkań Zarządu
  • Organizacja spotkań z partnerami biznesowymi, instytucjami zewnętrznymi oraz spotkań wewnętrznych
  • Nadzorowanie prawidłowego obiegu korespondencji i dokumentacji firmowej
  • Redagowanie dokumentów i przygotowywanie prezentacji
  • Tłumaczenia i prowadzenie korespondencji w języku angielskim
  • Wsparcie Działu Marketingu (udział w inicjatywach i eventach marketingowych, współpraca z agencjami marketingowymi)
OCZEKIWANIA:

  • Wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat studiów
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności programu Excel i Power Point)
  • Biegła znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
  • Dobra organizacja pracy
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane

FIRMA OFERUJE:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na cały etat w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Atrakcyjny pakiet świadczeń pracowniczych
  • Możliwość uczestniczenia i rozwoju w innowacyjnej koncepcji sprzedaży
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama