zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:233644

Asystent/ka Dyrektora Generalnego

ASYSTENT/KA DYREKTORA GENERALNEGO
Miejsce pracy: Warszawa

Eurocash Dystrybucja
to lider na rynku dystrybucji FMCG w Polsce, jednostka biznesowa powstała w wyniku połączenia Eurocash S.A. i Tradis Sp. z o.o. w kwietniu 2014 roku. Aktualnie poszukujemy Kandydatów na powyższe stanowisko.

Kluczowe zadania:
  • Prowadzenie kalendarza spotkań,
  • Organizacja podróży służbowych (planowanie przejazdów, dokonywanie niezbędnych rezerwacji noclegów i biletów),
  • Organizacja spotkań,
  • Odpowiedzialność za obieg dokumentów / zarządzanie korespondencją,
  • Wsparcie przełożonego w bieżącej pracy (przygotowywanie analiz, prezentacji, wyszukiwanie informacji),
  • Tłumaczenie pisemne z języka angielskiego na polski i polskiego na angielski.
Idealny kandydat powinien:
  • Posiadać minimum 1,5 roku doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Bardzo dobrze znać język angielski - warunek konieczny,
  • Posiadać umiejętność realizowania różnorodnych zadań pod presją czasu,
  • Posiadać wysoki poziom zaangażowania w wykonywaną pracę,
  • Posiadać wysoką kulturę osobistą,
  • Być dyspozycyjny oraz dyskretny,
  • Bardzo dobrze organizować pracę własną,
  • Znać pakiet MS Office (Word, Excel, Power Point).
Na tym stanowisku zapewniamy:
  • Ciekawą pracę w profesjonalnym środowisku,
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Pracę w młodym, dynamicznym zespole,
  • Niezbędne narzędzia pracy.




WYRAŻAM ZGODĘ NA PRZETWARZANIE MOICH DANYCH OSOBOWYCH DLA POTRZEB NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI PROCESU REKRUTACJI (ZGODNIE Z USTAWĄ Z DNIA. 28.08.1997 ROKU O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH; TEKST JEDNOLITY: DZ.U.Z 2014R., POZ.1182 ZE ZM.)
.


ASYSTENT/KA DYREKTORA GENERALNEGO
Miejsce pracy: Warszawa

Eurocash Dystrybucja
to lider na rynku dystrybucji FMCG w Polsce, jednostka biznesowa powstała w wyniku połączenia Eurocash S.A. i Tradis Sp. z o.o. w kwietniu 2014 roku. Aktualnie poszukujemy Kandydatów na powyższe stanowisko.

Kluczowe zadania:

    Prowadzenie kalendarza spotkań,
    Organizacja podróży służbowych (planowanie przejazdów, dokonywanie niezbędnych rezerwacji noclegów i biletów),
    Organizacja spotkań,
    Odpowiedzialność za obieg dokumentów / zarządzanie korespondencją,
    Wsparcie przełożonego w bieżącej pracy (przygotowywanie analiz, prezentacji, wyszukiwanie informacji),
    Tłumaczenie pisemne z języka angielskiego na polski i polskiego na angielski.

Idealny kandydat powinien:

    Posiadać minimum 1,5 roku doświadczenia na podobnym stanowisku,
    Bardzo dobrze znać język angielski - warunek konieczny,
    Posiadać umiejętność realizowania różnorodnych zadań pod presją czasu,
    Posiadać wysoki poziom zaangażowania w wykonywaną pracę,
    Posiadać wysoką kulturę osobistą,
    Być dyspozycyjny oraz dyskretny,
    Bardzo dobrze organizować pracę własną,
    Znać pakiet MS Office (Word, Excel, Power Point).

Na tym stanowisku zapewniamy:

    Ciekawą pracę w profesjonalnym środowisku,
    Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
    Pracę w młodym, dynamicznym zespole,
    Niezbędne narzędzia pracy.
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama