ID:233644
Asystent/ka Dyrektora Generalnego
ASYSTENT/KA DYREKTORA GENERALNEGOMiejsce pracy: WarszawaEurocash Dystrybucja to lider na rynku dystrybucji FMCG w Polsce, jednostka biznesowa powstała w wyniku połączenia Eurocash S.A. i Tradis Sp. z o.o. w kwietniu 2014 roku. Aktualnie poszukujemy Kandydatów na powyższe stanowisko. Kluczowe zadania: - Prowadzenie kalendarza spotkań,
- Organizacja podróży służbowych (planowanie przejazdów, dokonywanie niezbędnych rezerwacji noclegów i biletów),
- Organizacja spotkań,
- Odpowiedzialność za obieg dokumentów / zarządzanie korespondencją,
- Wsparcie przełożonego w bieżącej pracy (przygotowywanie analiz, prezentacji, wyszukiwanie informacji),
- Tłumaczenie pisemne z języka angielskiego na polski i polskiego na angielski.
Idealny kandydat powinien: - Posiadać minimum 1,5 roku doświadczenia na podobnym stanowisku,
- Bardzo dobrze znać język angielski - warunek konieczny,
- Posiadać umiejętność realizowania różnorodnych zadań pod presją czasu,
- Posiadać wysoki poziom zaangażowania w wykonywaną pracę,
- Posiadać wysoką kulturę osobistą,
- Być dyspozycyjny oraz dyskretny,
- Bardzo dobrze organizować pracę własną,
- Znać pakiet MS Office (Word, Excel, Power Point).
Na tym stanowisku zapewniamy:- Ciekawą pracę w profesjonalnym środowisku,
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Pracę w młodym, dynamicznym zespole,
- Niezbędne narzędzia pracy.
WYRAŻAM ZGODĘ NA PRZETWARZANIE MOICH DANYCH OSOBOWYCH DLA POTRZEB NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI PROCESU REKRUTACJI (ZGODNIE Z USTAWĄ Z DNIA. 28.08.1997 ROKU O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH; TEKST JEDNOLITY: DZ.U.Z 2014R., POZ.1182 ZE ZM.) .
|
|
ASYSTENT/KA DYREKTORA GENERALNEGO
Miejsce pracy: Warszawa
Eurocash Dystrybucja
to lider na rynku dystrybucji FMCG w Polsce, jednostka biznesowa powstała w wyniku połączenia Eurocash S.A. i Tradis Sp. z o.o. w kwietniu 2014 roku. Aktualnie poszukujemy Kandydatów na powyższe stanowisko.
Kluczowe zadania:
Prowadzenie kalendarza spotkań,
Organizacja podróży służbowych (planowanie przejazdów, dokonywanie niezbędnych rezerwacji noclegów i biletów),
Organizacja spotkań,
Odpowiedzialność za obieg dokumentów / zarządzanie korespondencją,
Wsparcie przełożonego w bieżącej pracy (przygotowywanie analiz, prezentacji, wyszukiwanie informacji),
Tłumaczenie pisemne z języka angielskiego na polski i polskiego na angielski.
Idealny kandydat powinien:
Posiadać minimum 1,5 roku doświadczenia na podobnym stanowisku,
Bardzo dobrze znać język angielski - warunek konieczny,
Posiadać umiejętność realizowania różnorodnych zadań pod presją czasu,
Posiadać wysoki poziom zaangażowania w wykonywaną pracę,
Posiadać wysoką kulturę osobistą,
Być dyspozycyjny oraz dyskretny,
Bardzo dobrze organizować pracę własną,
Znać pakiet MS Office (Word, Excel, Power Point).
Na tym stanowisku zapewniamy:
Ciekawą pracę w profesjonalnym środowisku,
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
Pracę w młodym, dynamicznym zespole,
Niezbędne narzędzia pracy.