Asystent/ka Prezesa Miejsce pracy: biuro w Warszawie
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:- Organizacja i protokołowanie spotkań Zarządu
- Organizacja spotkań z partnerami biznesowymi, instytucjami zewnętrznymi oraz spotkań wewnętrznych
- Zarządzanie kalendarzem Prezesa
- Organizacja i rozliczanie podróży służbowych Prezesa i członków Zarządu
- Nadzorowanie prawidłowego obiegu korespondencji i dokumentacji firmowej
- Redagowanie dokumentów i przygotowywanie prezentacji
- Tłumaczenia i prowadzenie korespondencji w języku angielskim u
OCZEKIWANIA:- Wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat studiów
- Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności programu Excel i Power Point)
- Biegła znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
- Dobra organizacja pracy
- Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane
FIRMA OFERUJE:- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na cały etat w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Atrakcyjny pakiet świadczeń pracowniczych
- Możliwość uczestniczenia i rozwoju w innowacyjnej koncepcji sprzedaży
CV prosimy przesłać w ciągu 14 dni od ukazania się ogłoszenia za pomocą przycisku: Kliknięcie przycisku „Wyślij” oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez SUPER-PHARM Poland Sp. z o.o. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. Jeżeli nie wyrażasz takiej zgody, prosimy, abyś nie klikał tego przycisku. |
|