ID:236674
Asystent/ka księgowości (praca na 3-4 miesiące)
Numer referencyjny: a0t5800000DOlraAAD
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent/ka księgowości (praca na 3-4 miesiące)
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:- księgowanie wyciągów bankowych,
- przeksięgowanie i wyjaśnianie wpłat, uzgadnianie sald na rozrachunkach,
- rozliczanie umów po sprzedaży pojazdu i szkodach całkowitych,
- wystawianie not rozliczeniowych,
- wystawianie faktur sprzedaży pojazdu,
- generowanie i wysyłanie not odsetkowych,
- prowadzenie negocjacji telefonicznej powierzonej grupy dłużników,
- dokonywanie zwrotów nadpłat,
- przygotowywanie raportów.
Wymagania:- wysoka kultura osobista,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność,
- dobra znajomość aplikacji pakietu MS Office,
- mile widziana znajomość programów finansowo-księgowych,
- umiejętność analitycznego myślenia.
Oferujemy:- możliwość podjęcia współpracy od zaraz,
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia w firmie o charakterze korporacyjnym,
- bardzo atrakcyjne wynagrodzenie +benefity pozapłacowe,
- pracę w międzynarodowym środowisku,
- umowa po pracę tymczasową,
- umowę na 3-4 miesiące.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent/ka księgowości (praca na 3-4 miesiące)
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:księgowanie wyciągów bankowych,
przeksięgowanie i wyjaśnianie wpłat, uzgadnianie sald na rozrachunkach,
rozliczanie umów po sprzedaży pojazdu i szkodach całkowitych,
wystawianie not rozliczeniowych,
wystawianie faktur sprzedaży pojazdu,
generowanie i wysyłanie not odsetkowych,
prowadzenie negocjacji telefonicznej powierzonej grupy dłużników,
dokonywanie zwrotów nadpłat,
przygotowywanie raportów.
Wymagania:wysoka kultura osobista,
umiejętność pracy w zespole,
komunikatywność,
dobra znajomość aplikacji pakietu MS Office,
mile widziana znajomość programów finansowo-księgowych,
umiejętność analitycznego myślenia.
Oferujemy:możliwość podjęcia współpracy od zaraz,
możliwość zdobycia cennego doświadczenia w firmie o charakterze korporacyjnym,
bardzo atrakcyjne wynagrodzenie +benefity pozapłacowe,
pracę w międzynarodowym środowisku,
umowa po pracę tymczasową,
umowę na 3-4 miesiące.