EY jest jedną z wiodących, międzynarodowych firm świadczących profesjonalne usługi doradcze. Jesteśmy największą firmą doradczą na polskim rynku. Zatrudniamy ponad 1 700 profesjonalnych doradców i audytorów. Świadczymy usługi w zakresie: audytu, doradztwa biznesowego, w tym badania bezpieczeństwa systemów informatycznych, doradztwa podatkowego, transakcyjnego, doradztwa w zakresie ulg i dotacji inwestycyjnych.
Asystent/ka w Zespole Help Desk
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: WAR000JU
W zespole help desk zajmujemy się:
- realizacją zgłoszeń z platformy Help Desk
- rozwiązywaniem problemów zgłoszonych bezpośrednio od użytkowników lub telefonicznie
- zarządzaniem kontami użytkowników w systemach informatycznych
- zarządzaniem systemami informatycznymi
- serwisowaniem sprzętu oraz oprogramowania
Od Kandydatów oczekujemy:
- znajomości obsługi komputera
- dobrej znajomości systemów Windows 7, aplikacji biurowych (MS Office 2013)
- znajomości podstawowych zagadnień sieciowych
- dobrej znajomości języka angielskiego i języka polskiego
- sumienności, dokładności
- zdolności analitycznego myślenia
- umiejętności pracy w zespole i łatwości nawiązywania kontaktów
- bardzo dobrej organizacji pracy i zaangażowania
- wykształcenia wyższego kierunkowego lub studentów ostatniego roku studiów magisterskich
Oferujemy:
- możliwość zdobycia doświadczenia w renomowanej i międzynarodowej firmie
- naukę od najlepszych specjalistów
- umowę o pracę na 6 miesięcy