zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:228008

Asystent/ka w Zespole Help Desk


EY jest światowym liderem w zakresie profesjonalnych usług doradczych. Wraz z naszymi klientami, największymi światowymi organizacjami, realizujemy projekty, które pozwalają maksymalnie wykorzystać ich potencjał rynkowy. Ponad 190 000 specjalistów w zakresie audytu, doradztwa biznesowego, podatkowego i prawnego oraz transakcyjnego, zatrudnionych w ponad 150 krajach, łączy swoją wiedzę i międzynarodowe doświadczenie ze znajomością lokalnych uwarunkowań.
 
Od lat zajmujemy pozycję lidera w rankingach najbardziej pożądanych pracodawców wśród studentów. Od trzech lat jesteśmy „Pracodawcą Roku” w rankingu AIESEC.

W rankingu „Idealny Pracodawca” przeprowadzonym przez Universum, wśród firm świadczące profesjonalne usługi, zajmujemy najwyższą pozycję od kilku lat.

Asystent/ka w Zespole Help Desk

Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: WAR000JU


W zespole help desk zajmujemy się:

  • realizacją zgłoszeń z platformy Help Desk
  • rozwiązywaniem problemów zgłoszonych bezpośrednio od użytkowników lub telefonicznie
  • zarządzaniem kontami użytkowników w systemach informatycznych
  • zarządzaniem systemami informatycznymi
  • serwisowaniem sprzętu oraz oprogramowania
Od Kandydatów oczekujemy:
  • znajomości obsługi komputera
  • dobrej znajomości systemów Windows 7, aplikacji biurowych (MS Office 2013)
  • znajomości podstawowych zagadnień sieciowych
  • dobrej znajomości języka angielskiego i języka polskiego
  • sumienności, dokładności
  • zdolności analitycznego myślenia
  • umiejętności pracy w zespole i łatwości nawiązywania kontaktów
  • bardzo dobrej organizacji pracy i zaangażowania
  • wykształcenia wyższego kierunkowego lub studentów ostatniego roku studiów magisterskich
Oferujemy:
  • możliwość zdobycia doświadczenia w renomowanej i międzynarodowej firmie
  • naukę od najlepszych specjalistów
  • umowę o pracę na 6 miesięcy
Zainteresowane osoby prosimy o wypełnienie formularza aplikacyjnego w języku angielskim oraz załączenie życiorysu. 



 
EY jest jedną z wiodących, międzynarodowych firm świadczących profesjonalne usługi doradcze. Jesteśmy największą firmą doradczą na polskim rynku. Zatrudniamy ponad  1 700 profesjonalnych doradców i audytorów. Świadczymy usługi w zakresie: audytu, doradztwa biznesowego, w tym badania bezpieczeństwa systemów informatycznych, doradztwa podatkowego, transakcyjnego, doradztwa w zakresie ulg i dotacji inwestycyjnych.

Asystent/ka w Zespole Help Desk
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: WAR000JU

W zespole help desk zajmujemy się:
  • realizacją zgłoszeń z platformy Help Desk
  • rozwiązywaniem problemów zgłoszonych bezpośrednio od użytkowników lub telefonicznie
  • zarządzaniem kontami użytkowników w systemach informatycznych
  • zarządzaniem systemami informatycznymi
  • serwisowaniem sprzętu oraz oprogramowania
Od Kandydatów oczekujemy:

  • znajomości obsługi komputera
  • dobrej znajomości systemów Windows 7, aplikacji biurowych (MS Office 2013)
  • znajomości podstawowych zagadnień sieciowych
  • dobrej znajomości języka angielskiego i języka polskiego
  • sumienności, dokładności
  • zdolności analitycznego myślenia
  • umiejętności pracy w zespole i łatwości nawiązywania kontaktów
  • bardzo dobrej organizacji pracy i zaangażowania
  • wykształcenia wyższego kierunkowego lub studentów ostatniego roku studiów magisterskich
 Oferujemy:

  • możliwość zdobycia doświadczenia w renomowanej i międzynarodowej firmie
  • naukę od najlepszych specjalistów
  • umowę o pracę na 6 miesięcy
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama