zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:225938

KOORDYNATOR DS RELACJI Z KLIENTAMI

Numer referencyjny: NIE/30/1607/3



Leroy Merlin Polska Sp. z o. o. to firma handlowa należąca do ADEO, trzeciego na świecie dystrybutora materiałów budowlano-dekoracyjnych. ADEO to 30 przedsiębiorstw, działających w 12 krajach. Obecnie Leroy Merlin to blisko 380 sklepów na całym świecie. W Polsce firma zatrudnia ponad 8 tys. pracowników oraz posiada 47 sklepów wielkopowierzchniowych, 1 punkt sprzedaży oraz sklep internetowy.

KOORDYNATOR DS RELACJI Z KLIENTAMI
Miejsce pracy: Warszawa Białołęka


W LEROY MERLIN PROPONUJEMY CI:
  • pracę w międzynarodowej, stale rozwijającej się firmie, w zespole profesjonalistów i pasjonatów
  • ambitne projekty i pracę pełną wyzwań
  • pewność, że to co robisz, ma dla nas znaczenie
  • dobre warunki pracy, opiekę medyczną oraz atrakcyjne rozwiązania socjalnych
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA:
  • budowanie relacji z Klientami na rynku lokalnym
  • tworzenie katalogu usług dla Klienta oraz negocjacje z dostawcami
  • zagwarantowanie zgodnego z procedurami i standardami funkcjonowania kas
  • bezpieczny i sprawny przepływ środków płatniczych i towarów
  • zarządzanie procesem reklamacji i zwrotu towarów klienta na poziomie sklepu
  • opracowanie i realizację budżetu podległego działu
  • bieżącą optymalizację struktury kosztów i usług dotyczących funkcjonowania działu
  • zarządzanie zespołem pracowników (rekrutacja, ocena i rozwój, wyznaczanie celów i planowanie pracy)
Z TWOJEJ STRONY OCZEKUJEMY:
  • wykształcenia wyższego, preferowane: marketing i zarządzanie lub PR
  • minimum 3-letniego doświadczenia na stanowisku kierowniczym we wdrażaniu jakościowych standardów obsługi, budowaniu oraz utrzymywaniu relacji z klientem
  • praktyki w zarządzaniu usługami dedykowanymi dla klienta (transport, montaż, usługi finansowe) oraz w negocjacjach kontraktów z usługodawcami
  • doświadczenia w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa przepływu środków płatniczych
  • doświadczenia w zarządzaniu zespołem powyżej 20 osób
  • umiejętności wyznaczania celów sobie i innym, skupiania ludzi wokół wspólnego celu
  • osiągania porozumienia i akceptacji, przekonywania i negocjowania
  • zdolności do tworzenia rozwiązań w oparciu o potrzeby klientów zewnętrznych i wewnętrznych
  • wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych (współpraca i efektywna komunikacja)
  • biegłej znajomości obsługi oprogramowania MS Office: Word, Excel, Power Point

KOORDYNATOR DS RELACJI Z KLIENTAMI    Dział    Kasy/Relacje
Lokalizacja    Warszawa Białołęka

KOORDYNATOR DS RELACJI Z KLIENTAMI
Miejsce pracy: Wrocław Graniczna
W LEROY MERLIN PROPONUJEMY CI:
  • pracę w międzynarodowej, stale rozwijającej się firmie, w zespole profesjonalistów i pasjonatów
  • ambitne projekty i pracę pełną wyzwań
  • pewność, że to co robisz, ma dla nas znaczenie
  • dobre warunki pracy, opiekę medyczną oraz atrakcyjne rozwiązania socjalnych
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA:
  • budowanie relacji z Klientami na rynku lokalnym
  • tworzenie katalogu usług dla Klienta oraz negocjacje z dostawcami
  • zagwarantowanie zgodnego z procedurami i standardami funkcjonowania kas
  • bezpieczny i sprawny przepływ środków płatniczych i towarów
  • zarządzanie procesem reklamacji i zwrotu towarów klienta na poziomie sklepu
  • opracowanie i realizację budżetu podległego działu
  • bieżącą optymalizację struktury kosztów i usług dotyczących funkcjonowania działu
  • zarządzanie zespołem pracowników (rekrutacja, ocena i rozwój, wyznaczanie celów i planowanie pracy)
Z TWOJEJ STRONY OCZEKUJEMY:
  • wykształcenia wyższego, preferowane: marketing i zarządzanie lub PR
  • minimum 3-letniego doświadczenia na stanowisku kierowniczym we wdrażaniu jakościowych standardów obsługi, budowaniu oraz utrzymywaniu relacji z klientem
  • praktyki w zarządzaniu usługami dedykowanymi dla klienta (transport, montaż, usługi finansowe) oraz w negocjacjach kontraktów z usługodawcami
  • doświadczenia w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa przepływu środków płatniczych
  • doświadczenia w zarządzaniu zespołem powyżej 20 osób
  • umiejętności wyznaczania celów sobie i innym, skupiania ludzi wokół wspólnego celu
  • osiągania porozumienia i akceptacji, przekonywania i negocjowania
  • zdolności do tworzenia rozwiązań w oparciu o potrzeby klientów zewnętrznych i wewnętrznych
  • wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych (współpraca i efektywna komunikacja)
  • biegłej znajomości obsługi oprogramowania MS Office: Word, Excel, Power Point
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama