KOORDYNATOR DS RELACJI Z KLIENTAMI Dział Kasy/Relacje
Lokalizacja Warszawa Białołęka
KOORDYNATOR DS RELACJI Z KLIENTAMI
Miejsce pracy: Wrocław Graniczna
W LEROY MERLIN PROPONUJEMY CI:
- pracę w międzynarodowej, stale rozwijającej się firmie, w zespole profesjonalistów i pasjonatów
- ambitne projekty i pracę pełną wyzwań
- pewność, że to co robisz, ma dla nas znaczenie
- dobre warunki pracy, opiekę medyczną oraz atrakcyjne rozwiązania socjalnych
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA:
- budowanie relacji z Klientami na rynku lokalnym
- tworzenie katalogu usług dla Klienta oraz negocjacje z dostawcami
- zagwarantowanie zgodnego z procedurami i standardami funkcjonowania kas
- bezpieczny i sprawny przepływ środków płatniczych i towarów
- zarządzanie procesem reklamacji i zwrotu towarów klienta na poziomie sklepu
- opracowanie i realizację budżetu podległego działu
- bieżącą optymalizację struktury kosztów i usług dotyczących funkcjonowania działu
- zarządzanie zespołem pracowników (rekrutacja, ocena i rozwój, wyznaczanie celów i planowanie pracy)
Z TWOJEJ STRONY OCZEKUJEMY:
- wykształcenia wyższego, preferowane: marketing i zarządzanie lub PR
- minimum 3-letniego doświadczenia na stanowisku kierowniczym we wdrażaniu jakościowych standardów obsługi, budowaniu oraz utrzymywaniu relacji z klientem
- praktyki w zarządzaniu usługami dedykowanymi dla klienta (transport, montaż, usługi finansowe) oraz w negocjacjach kontraktów z usługodawcami
- doświadczenia w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa przepływu środków płatniczych
- doświadczenia w zarządzaniu zespołem powyżej 20 osób
- umiejętności wyznaczania celów sobie i innym, skupiania ludzi wokół wspólnego celu
- osiągania porozumienia i akceptacji, przekonywania i negocjowania
- zdolności do tworzenia rozwiązań w oparciu o potrzeby klientów zewnętrznych i wewnętrznych
- wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych (współpraca i efektywna komunikacja)
- biegłej znajomości obsługi oprogramowania MS Office: Word, Excel, Power Point