ID:237557
Kierownik oddziału (m/k)
Numer referencyjny: a0t5800000FaC2sAAF
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Kierownik oddziału (m/k)
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:- efektywne zarządzanie oddziałem w oparciu o procedury, normy i standardy obowiązujące w firmie,
- odpowiedzialność za realizację celów i planów sprzedażowych oddziału w tym osobista realizacja zadań sprzedażowych i kontakty z klientami,
- dbanie o wysoką jakość obsługi klienta i pozytywny wizerunek firmy,
- zarządzanie podległym zespołem pracowników, ustalanie zadań na poszczególne okresy, motywowanie do osiągania celów oraz kontrola ich realizacji,
- aktywna windykacja należności od klientów,
- nadzór i koordynacja współpracy z firmami zewnętrznymi (firmy transportowe i montażowe),
- bieżące raportowanie.
Wymagania:- wykształcenie min. średnie, preferowane techniczne,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem - umiejętność motywowania zespołu do osiągania zamierzonych celów,
- doświadczenie sprzedażowe w branży budowlanej lub okołobudowlanej,
- mocne nastawienie na realizację celów biznesowych,
- wysokie umiejętności interpersonalne i organizacyjne,
- dynamizm i zaangażowanie w wykonywaną pracę,
- umiejętność obsługi komputera,
- prawo jazdy kat. B,
- mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:- zatrudnienie na pełny etat bezpośrednio u pracodawcy,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- możliwość rozwoju i nauki wielu nowych umiejętności,
- wszelkie konieczne do pracy narzędzia w tym służbowy samochód i telefon,
- dodatkową prywatną opiekę medyczną oraz świadczenia socjalne.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Kierownik oddziału (m/k)
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:efektywne zarządzanie oddziałem w oparciu o procedury, normy i standardy obowiązujące w firmie,
odpowiedzialność za realizację celów i planów sprzedażowych oddziału w tym osobista realizacja zadań sprzedażowych i kontakty z klientami,
dbanie o wysoką jakość obsługi klienta i pozytywny wizerunek firmy,
zarządzanie podległym zespołem pracowników, ustalanie zadań na poszczególne okresy, motywowanie do osiągania celów oraz kontrola ich realizacji,
aktywna windykacja należności od klientów,
nadzór i koordynacja współpracy z firmami zewnętrznymi (firmy transportowe i montażowe),
bieżące raportowanie.
Wymagania:wykształcenie min. średnie, preferowane techniczne,
doświadczenie w zarządzaniu zespołem - umiejętność motywowania zespołu do osiągania zamierzonych celów,
doświadczenie sprzedażowe w branży budowlanej lub okołobudowlanej,
mocne nastawienie na realizację celów biznesowych,
wysokie umiejętności interpersonalne i organizacyjne,
dynamizm i zaangażowanie w wykonywaną pracę,
umiejętność obsługi komputera,
prawo jazdy kat. B,
mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:zatrudnienie na pełny etat bezpośrednio u pracodawcy,
atrakcyjne wynagrodzenie,
możliwość rozwoju i nauki wielu nowych umiejętności,
wszelkie konieczne do pracy narzędzia w tym służbowy samochód i telefon,
dodatkową prywatną opiekę medyczną oraz świadczenia socjalne.