zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:231481

Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta



W Banku Millennium cenimy różnorodność, bo każdy z nas jest inny i prezentuje swoje, oryginalne spojrzenie na świat. Dzięki temu tworzymy kompletny, zgrany zespół.
Dołącz do nas i rozwijaj się w jednej z największych i najbardziej innowacyjnych
instytucji finansowych w Polsce, ceniącej najwyższe standardy i doskonałą jakość.

Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy w Warszawie na stanowisku:

Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Warszawa
nr ref.: student/DBB/WCC


  • Kompleksowa telefoniczna obsługa Klientów Banku Millennium S.A.
  • Realizacja dyspozycji i zmian w systemach bankowych zleconych bezpośrednio przez Klientów Banku
  • Budowanie długotrwałych relacji z Klientem poprzez doradztwo z zakresu usług i produktów Banku Millennium S.A.
  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy zgodnego z wytyczonymi standardami

  • Wykształcenie minimum średnie
  • Poprawna dykcja, miły głos, wysoka kultura osobista oraz znajomość poprawnej polszczyzny
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
  • Dyspozycyjność - gotowość do pracy w systemie zmianowym
  • Doświadczenie w prowadzeniu rozmów telefonicznych z Klientami będzie dodatkowym  atutem

  • Umowę o pracę, opiekę medyczną, dofinansowanie do hobby, strefę zniżek i inne
  • Pracę wspieraną szkoleniami oraz coachingami podnoszącymi efektywność oraz jakość wykonywanych czynności
  • Pracę w młodym, energicznym i profesjonalnym zespole
  • Dwuskładnikowe wynagrodzenie: wynagrodzenie zasadnicze plus premia uzależniona od wyników pracy
  • Możliwość rozwoju i awansu w ramach struktur Grupy Finansowej Banku Millennium
Aplikuj teraz na:
www.bankmillennium.pl/kariera/kontakt

w ciągu 14 dni od daty emisji ogłoszenia.
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.



W Banku Millennium cenimy różnorodność, bo każdy z nas jest inny i prezentuje swoje, oryginalne
spojrzenie na świat. Dzięki temu tworzymy kompletny, zgrany zespół.
Dołącz do nas i rozwijaj się w jednej z największych i najbardziej innowacyjnych
instytucji finansowych w Polsce, ceniącej najwyższe standardy i doskonałą jakość.

Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy w Warszawie na stanowisku:
Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
nr ref.: pracuj/DBB/WCC
Obowiązki:
  • Kompleksowa telefoniczna obsługa Klientów Banku Millennium S.A.
  • Realizacja dyspozycji i zmian w systemach bankowych zleconych bezpośrednio przez Klientów Banku
  • Budowanie długotrwałych relacji z Klientem poprzez doradztwo z zakresu usług i produktów Banku Millennium S.A.
  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy zgodnego z wytyczonymi standardami
Wymagania:
  • Wykształcenie minimum średnie
  • Poprawna dykcja, miły głos, wysoka kultura osobista oraz znajomość poprawnej polszczyzny
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
  • Dyspozycyjność - gotowość do pracy w systemie zmianowym
  • Doświadczenie w prowadzeniu rozmów telefonicznych z Klientami będzie dodatkowym  atutem
Oferujemy:
  • Umowę o pracę, opiekę medyczną, dofinansowanie do hobby, strefę zniżek i inne
  • Pracę wspieraną szkoleniami oraz coachingami podnoszącymi efektywność oraz jakość wykonywanych czynności
  • Pracę w młodym, energicznym i profesjonalnym zespole
  • Dwuskładnikowe wynagrodzenie: wynagrodzenie zasadnicze plus premia uzależniona od wyników pracy
  • Możliwość rozwoju i awansu w ramach struktur Grupy Finansowej Banku Millennium
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama