W Banku Millennium cenimy różnorodność, bo każdy z nas jest inny i prezentuje swoje, oryginalne
spojrzenie na świat. Dzięki temu tworzymy kompletny, zgrany zespół.
Dołącz do nas i rozwijaj się w jednej z największych i najbardziej innowacyjnych
instytucji finansowych w Polsce, ceniącej najwyższe standardy i doskonałą jakość.
Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy w Warszawie na stanowisku:
Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
nr ref.: pracuj/DBB/WCC
Obowiązki:
- Kompleksowa telefoniczna obsługa Klientów Banku Millennium S.A.
- Realizacja dyspozycji i zmian w systemach bankowych zleconych bezpośrednio przez Klientów Banku
- Budowanie długotrwałych relacji z Klientem poprzez doradztwo z zakresu usług i produktów Banku Millennium S.A.
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy zgodnego z wytyczonymi standardami
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie
- Poprawna dykcja, miły głos, wysoka kultura osobista oraz znajomość poprawnej polszczyzny
- Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
- Dyspozycyjność - gotowość do pracy w systemie zmianowym
- Doświadczenie w prowadzeniu rozmów telefonicznych z Klientami będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Umowę o pracę, opiekę medyczną, dofinansowanie do hobby, strefę zniżek i inne
- Pracę wspieraną szkoleniami oraz coachingami podnoszącymi efektywność oraz jakość wykonywanych czynności
- Pracę w młodym, energicznym i profesjonalnym zespole
- Dwuskładnikowe wynagrodzenie: wynagrodzenie zasadnicze plus premia uzależniona od wyników pracy
- Możliwość rozwoju i awansu w ramach struktur Grupy Finansowej Banku Millennium