zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:235919

Koordynator ds. Relacji z Klientami

Numer referencyjny: NIE/61/1706/3




Leroy Merlin Polska, na rynku od 20 lat, to dynamicznie rozwijająca się sieć sklepów budowlano- dekoracyjnych z branży Do It Yourself (DIY).  Sieć Leroy Merlin należy do ADEO, skupiającej przedsiębiorstwa, których ambicją jest sprawić, by mieszkania klientów były piękniejsze, bardziej komfortowe
i bezpieczniejsze.  Rozwijamy się dzięki ludziom.  Dzisiaj stanowimy zespól blisko 9000 pracowników, którzy pomagają klientom w realizacji domów
i ogrodów ich marzeń. Zostań jednym z nas!

 Koordynator ds. Relacji z Klientami

Miejsce pracy: Warszawa Gigamarket
NIE/61/1706/3


Jeżeli:

  • lubisz pracę z klientami i potrafisz realizować ich potrzeby;
  • uśmiech to Twój klucz do budowania relacji;
  • jesteś przedsiębiorczy i bierzesz odpowiedzialność za to, co robisz;
  • chętnie dzielisz się wiedzą i zdobywasz nowe doświadczenia;
  • lubisz działać zespołowo;
  • jesteś nastawiony na działanie, szukasz coraz lepszych rozwiązań; skrupulatność i dokładność to Twoje mocne strony;
  • masz doświadczenie w pracy z klientami i przepływem gotówki.

Będziesz odpowiedzialny za:

  • profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów w kasach i w punkcie informacyjnym;
  • zapewnienie zgodnego ze standardami funkcjonowania kas;
  • bezpieczny i sprawny przepływ środków płatniczych i towarów;
  • sprawny przebieg procesu reklamacji;
  • koordynację bieżącego funkcjonowania działu. .
   Oferujemy Ci:

  • stałe zatrudnienie (umowa o pracę) i terminowe wynagrodzenia;
  • udział w wypracowanym zysku firmy, premie uzależnione od wyników sklepu;
  • profesjonalne wdrożenie do pracy, szkolenia;
  • możliwość rozwoju i realizacji własnych pomysłów;
  • realny wpływ na układanie grafiku;
  • dobrą atmosferę;
  • świadczenia pozapłacowe (ubezpieczenie na życie, Fundusz Świadczeń Socjalnych, opieka medyczna, karta benefit).



KOORDYNATOR DS. RELACJI Z KLIENTami W LEROY MERLIN DBA O SPRAWNĄ PRACĘ ZESPOŁU KASJERÓW I DORADCÓW DS. SERWISU I USŁUG.
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE







Koordynator ds. Relacji z Klientami
Miejsce pracy: Warszawa Gigamarket

Jeżeli:
  • lubisz pracę z klientami i potrafisz realizować ich potrzeby;
  • uśmiech to Twój klucz do budowania relacji;
  • jesteś przedsiębiorczy i bierzesz odpowiedzialność za to, co robisz;
  • chętnie dzielisz się wiedzą i zdobywasz nowe doświadczenia;
  • lubisz działać zespołowo;
  • jesteś nastawiony na działanie, szukasz coraz lepszych rozwiązań; skrupulatność i dokładność to Twoje mocne strony;
  • masz doświadczenie w pracy z klientami i przepływem gotówki.

Będziesz odpowiedzialny za:

  • profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów w kasach i w punkcie informacyjnym;
  • zapewnienie zgodnego ze standardami funkcjonowania kas;
  • bezpieczny i sprawny przepływ środków płatniczych i towarów;
  • sprawny przebieg procesu reklamacji;
  • koordynację bieżącego funkcjonowania działu.

Oferujemy Ci:

  • stałe zatrudnienie (umowa o pracę) i terminowe wynagrodzenia;
  • udział w wypracowanym zysku firmy, premie uzależnione od wyników sklepu;
  • profesjonalne wdrożenie do pracy, szkolenia;
  • możliwość rozwoju i realizacji własnych pomysłów;
  • realny wpływ na układanie grafiku;
  • dobrą atmosferę;
  • świadczenia pozapłacowe (ubezpieczenie na życie, Fundusz Świadczeń Socjalnych, opieka medyczna, karta benefit).

KOORDYNATOR DS. RELACJI Z KLIENTAMI W LEROY MERLIN DBA O SPRAWNĄ PRACĘ ZESPOŁU KASJERÓW I DORADCÓW DS. SERWISU I USŁUG.

SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE!
Aplikuj


REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama