zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:236977

Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Szkoleń

EY Academy of Business istnieje na polskim rynku szkoleniowym od 1993 roku oferując szeroki zakres specjalistycznych szkoleń, zróżnicowanych pod względem tematyki i metodyki ich prowadzenia. Nasi wykładowcy mają doświadczenie zarówno akademickie, jak i praktyczne osiągnięcia w biznesie. Nasze dyplomy są gwarancją i potwierdzeniem zdobytej wiedzy. Wspieramy również firmy i organizacje w rozwoju menedżerów i pracowników oferując kompleksowe, nastawione na zmianę i dostosowane do potrzeb rozwiązania. Zespół EY Academy of Business tworzą młodzi i energiczni ludzie, dzięki którym jesteśmy w stanie oferować naszym klientom najwyższą jakość obsługi.
 
EY jest pracodawcą równych szans, doceniamy różnorodność w zakresie wiedzy i doświadczenia naszych pracowników. EY zapewnia wszystkim kandydatom jednakowe szanse w procesie rekrutacji, niezależnie od płci, wieku, rasy, wyznania, orientacji seksualnej, pochodzenia, niepełnosprawności lub jakiejkolwiek innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.
 
W związku z rozwojem struktur poszukujemy osoby na stanowisko:

Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Szkoleń
Miejsce pracy: Warszawa


Oferujemy:

  • ciekawą i różnorodną pracę w międzynarodowej firmie doradczej;
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz pakiet socjalny (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie);
  • możliwości zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy;
  • pracę w komfortowych warunkach biurowych.
Zakres zadań:
  • aktywna sprzedaż usług szkoleniowych;
  • nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami biznesowymi;
  • prowadzenie bazy klientów;
  • koordynacja i planowanie szkoleń;
  • bieżąca administracja szkoleń.

Od kandydatów oczekujemy:

  • około 2 – 3 letniego doświadczenia związanego z aktywną sprzedażą w branży usług lub pokrewnej;
  • doświadczenie w obszarze szkoleń będzie dodatkowym atutem;
  • wykształcenia wyższego;
  • komunikatywnej znajomości języka angielskiego;
  • samodzielności i bardzo dobrej organizacji pracy,
  • inicjatywy i zaangażowania;
  • łatwości nawiązywania kontaktów i otwartości;




Zainteresowane osoby prosimy o wypełnienie formularza aplikacyjnego, dołączenie CV oraz listu motywacyjnego w języku polskim i angielskim.





EY Academy of Business istnieje na polskim rynku szkoleniowym od 1993 roku oferując szeroki zakres specjalistycznych szkoleń, zróżnicowanych pod względem tematyki i metodyki ich prowadzenia. Nasi wykładowcy mają doświadczenie zarówno akademickie, jak i praktyczne osiągnięcia w biznesie. Nasze dyplomy są gwarancją i potwierdzeniem zdobytej wiedzy. Wspieramy również firmy i organizacje w rozwoju menedżerów i pracowników oferując kompleksowe, nastawione na zmianę i dostosowane do potrzeb rozwiązania. Zespół EY Academy of Business tworzą młodzi i energiczni ludzie, dzięki którym jesteśmy w stanie oferować naszym klientom najwyższą jakość obsługi.
 
EY jest pracodawcą równych szans, doceniamy różnorodność w zakresie wiedzy i doświadczenia naszych pracowników. EY zapewnia wszystkim kandydatom jednakowe szanse w procesie rekrutacji, niezależnie od płci, wieku, rasy, wyznania, orientacji seksualnej, pochodzenia, niepełnosprawności lub jakiejkolwiek innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.
 
W związku z rozwojem struktur poszukujemy osoby na stanowisko:

Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Szkoleń
Miejsce pracy: Warszawa


Oferujemy:
  • ciekawą i różnorodną pracę w międzynarodowej firmie doradczej;
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz pakiet socjalny (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie);
  • możliwości zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy;
  • pracę w komfortowych warunkach biurowych.

Zakres zadań:
  • aktywna sprzedaż usług szkoleniowych;
  • nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami biznesowymi;
  • prowadzenie bazy klientów;
  • koordynacja i planowanie szkoleń;
  • bieżąca administracja szkoleń.

Od kandydatów oczekujemy:
  • około 2 – 3 letniego doświadczenia związanego z aktywną sprzedażą w branży usług lub pokrewnej;
  • doświadczenie w obszarze szkoleń będzie dodatkowym atutem;
  • wykształcenia wyższego;
  • komunikatywnej znajomości języka angielskiego;
  • samodzielności i bardzo dobrej organizacji pracy,
  • inicjatywy i zaangażowania;
  • łatwości nawiązywania kontaktów i otwartości;
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama