EY Academy of Business istnieje na polskim rynku szkoleniowym od 1993 roku oferując szeroki zakres specjalistycznych szkoleń, zróżnicowanych pod względem tematyki i metodyki ich prowadzenia. Nasi wykładowcy mają doświadczenie zarówno akademickie, jak i praktyczne osiągnięcia w biznesie. Nasze dyplomy są gwarancją i potwierdzeniem zdobytej wiedzy. Wspieramy również firmy i organizacje w rozwoju menedżerów i pracowników oferując kompleksowe, nastawione na zmianę i dostosowane do potrzeb rozwiązania. Zespół EY Academy of Business tworzą młodzi i energiczni ludzie, dzięki którym jesteśmy w stanie oferować naszym klientom najwyższą jakość obsługi.
EY jest pracodawcą równych szans, doceniamy różnorodność w zakresie wiedzy i doświadczenia naszych pracowników. EY zapewnia wszystkim kandydatom jednakowe szanse w procesie rekrutacji, niezależnie od płci, wieku, rasy, wyznania, orientacji seksualnej, pochodzenia, niepełnosprawności lub jakiejkolwiek innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.
W związku z rozwojem struktur poszukujemy osoby na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Szkoleń
Miejsce pracy: Warszawa
Oferujemy:
- ciekawą i różnorodną pracę w międzynarodowej firmie doradczej;
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz pakiet socjalny (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie);
- możliwości zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy;
- pracę w komfortowych warunkach biurowych.
Zakres zadań:
- aktywna sprzedaż usług szkoleniowych;
- nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami biznesowymi;
- prowadzenie bazy klientów;
- koordynacja i planowanie szkoleń;
- bieżąca administracja szkoleń.
Od kandydatów oczekujemy:
- około 2 – 3 letniego doświadczenia związanego z aktywną sprzedażą w branży usług lub pokrewnej;
- doświadczenie w obszarze szkoleń będzie dodatkowym atutem;
- wykształcenia wyższego;
- komunikatywnej znajomości języka angielskiego;
- samodzielności i bardzo dobrej organizacji pracy,
- inicjatywy i zaangażowania;
- łatwości nawiązywania kontaktów i otwartości;