ID:217679
Recepcjonista / Recepcjonistka
Recepcjonista / Recepcjonistka
Dlaczego praca w Gemius SA jest pracą dla Ciebie?
- ponieważ oferujemy nieformalną atmosferę pracy,
- będziesz mógł/mogła korzystać z firmowych kuchni wyposażonych w zdrową żywność i inne artykuły,
- ponieważ masz szansę zdobyć doświadczenie w międzynarodowym środowisku,
- ponieważ zapewnimy Ci możliwość rozwoju (kursy językowe, szkolenia wewnętrzne, biblioteczkę firmową),
- będziesz miał/miała szerokie pole do wykazania własnej inicjatywy.
Za co będziesz odpowiedzialny/odpowiedzialna pracując z nami:
- sprawną obsługę recepcji,
- pełnienie funkcji asystenckich dla zarządu i dyrektorów spółki,
- przygotowywanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, obsługa spotkań w trakcie ich trwania,
- zapewnienie obiegu dokumentów w biurze i pomiędzy biurami,
- przyjmowanie klientów, interesantów,
- pomoc pracownikom biura,
- współpraca z osobami, obsługującymi administracyjnie inne powierzchnie biurowe.
Czego od Ciebie oczekujemy?
Jeżeli jesteś osobą odważną, komunikatywną i potrafiącą pracować nad wieloma zadaniami naraz, a poza tym:
- dobrze obsługujesz MS Office,
- znasz angielski w stopniu komunikatywnym,
- posiadasz wysoką kulturę osobistą oraz znasz reguły savoir-vivre,
- posiadasz co najmniej średnie wykształcenie,
chcielibyśmy Cię poznać!
Dodatkowym atutem będzie:
- doświadczenie na podobnym stanowisku.
Proces rekrutacji
Kilkuetapowa rekrutacja rozpoczyna się od analizy nadesłanych formularzy aplikacyjnych. Wyniki tej analizy są podstawą do zaproszenia na spotkanie, którego celem jest sprawdzenie umiejętności i zdolności kandydatów. Ostatni etap to rozmowa z przyszłym przełożonym. Wyłoniona w procesie selekcji osoba otrzyma ofertę pracy.
Jak złożyć dokumenty
Jeżeli posiadasz większość cech poszukiwanego przez nas kandydata i chcesz wziąć udział w rozwoju naszej firmy, prosimy o wypełnienie formularza aplikacyjnego. Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje. Wszystkim kandydatom zapewniamy dyskrecję.
Dlaczego praca w Gemius SA jest pracą dla Ciebie?
ponieważ oferujemy nieformalną atmosferę pracy,
będziesz mógł/mogła korzystać z firmowych kuchni wyposażonych w zdrową żywność i inne artykuły,
ponieważ masz szansę zdobyć doświadczenie w międzynarodowym środowisku,
ponieważ zapewnimy Ci możliwość rozwoju (kursy językowe, szkolenia wewnętrzne, biblioteczkę firmową),
będziesz miał/miała szerokie pole do wykazania własnej inicjatywy.
Za co będziesz odpowiedzialny/odpowiedzialna pracując z nami:
sprawną obsługę recepcji,
pełnienie funkcji asystenckich dla zarządu i dyrektorów spółki,
przygotowywanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, obsługa spotkań w trakcie ich trwania,
zapewnienie obiegu dokumentów w biurze i pomiędzy biurami,
przyjmowanie klientów, interesantów,
pomoc pracownikom biura,
współpraca z osobami, obsługującymi administracyjnie inne powierzchnie biurowe.
Czego od Ciebie oczekujemy?
Jeżeli jesteś osobą odważną, komunikatywną i potrafiącą pracować nad wieloma zadaniami naraz, a poza tym:
dobrze obsługujesz MS Office,
znasz angielski w stopniu komunikatywnym,
posiadasz wysoką kulturę osobistą oraz znasz reguły savoir-vivre,
posiadasz co najmniej średnie wykształcenie,
chcielibyśmy Cię poznać!
Dodatkowym atutem będzie:
doświadczenie na podobnym stanowisku.
Proces rekrutacji
Kilkuetapowa rekrutacja rozpoczyna się od analizy nadesłanych formularzy aplikacyjnych. Wyniki tej analizy są podstawą do zaproszenia na spotkanie, którego celem jest sprawdzenie umiejętności i zdolności kandydatów. Ostatni etap to rozmowa z przyszłym przełożonym. Wyłoniona w procesie selekcji osoba otrzyma ofertę pracy.
Jak złożyć dokumenty
Jeżeli posiadasz większość cech poszukiwanego przez nas kandydata i chcesz wziąć udział w rozwoju naszej firmy, prosimy o wypełnienie formularza aplikacyjnego. Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje. Wszystkim kandydatom zapewniamy dyskrecję.