zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
↓ więcej opcji ↓
Branża
BRANŻE
↑ mniej opcji ↑
ID:232403

Specjalista ds. Badań Konsumenta i Rynku






Nasza siła wynika z potencjału naszych pracowników. Szukasz pracy? Chcesz pracować w międzynarodowym koncernie spożywczym? Dołącz do naszego zespołu na stanowisko:

Specjalista ds. Badań Konsumenta i Rynku
Miejsce pracy: Warszawa





  • Samodzielne koordynowanie projektów badawczych ad-hoc zlecanych agencjom badawczym (testy produktów, innowacji, opakowań, reklam, badania marki, badania eksploracyjne kategorii etc),
  • Dostarczanie na potrzeby danej Dywizji analiz ad hoc dotyczących sytuacji rynkowej kategorii z tzw. badań ciągłych (panel sklepów detalicznych Nielsena, panel gospodarstw domowych GFK, tracking świadomości marek i reklam).Praca w programie Nielsen Answers,
  • Identyfikacja potrzeb konsumentów poprzez analizę wyników badań oraz pracę warsztatową (przeprowadzanie warsztatów zgodnie z metodyką Nestle),
  • Proaktywne proponowanie rozwiązań mogących uzupełnić braki wiedzy,
  • Monitorowanie pracy agencji badań współpracujących z Nestlé w toczących się projektach,
  • Prowadzenie formalności związanych z zamówieniami i umowami dotyczącymi prowadzonych projektów badawczych.

  • Wykształcenia wyższego,
  • 5-6-letniego doświadczenia w prowadzeniu projektów badawczych i /lub analizie danych rynkowych w branży FMCG po stronie agencji badawczej lub działu badań po stronie producenta,
  • Praktycznej znajomości technik badań i metod badawczych, zarówno ilościowych jak i jakościowych, jak również rynku agencji badawczych w Polsce,
  • Znajomości zagadnień marketingowych
  • Zdolności analitycznych, umiejętności wyciągania wniosków z analizowanych danych
  • Umiejętności pracy z Excelem, przeglądarkami, bazami danych
  • Ciekawości oraz dociekliwości w poszukiwaniu rozwiązań problemów,
  • Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych,
  • Gotowości do aktywnej współpracy zespołowej,
  • Inicjatywy i umiejętności realizacji wielu zadań jednocześnie,
  • Terminowości w realizacji projektów,
  • Dobrej znajomości języka angielskiego.

  • Możliwość zdobycia doświadczenia w Dziale Zarządzania Wiedzą o Konsumencie i Rynku jednaj z największych międzynarodowych firm z branży FMCG,
  • Umowę o pracę na czas nieokreślony (po okresie próbnym)
  • Konkurencyjny pakiet socjalny.

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku Aplikuj.



Specjalista ds. Badań Konsumenta i Rynku
Miejsce pracy: Warszawa

Obowiązki
  • Samodzielne koordynowanie projektów badawczych ad-hoc zlecanych agencjom badawczym (testy produktów, innowacji, opakowań, reklam, badania marki, badania eksploracyjne kategorii etc),
  • Dostarczanie na potrzeby danej Dywizji analiz ad hoc dotyczących sytuacji rynkowej kategorii z tzw. badań ciągłych (panel sklepów detalicznych Nielsena, panel gospodarstw domowych GFK, tracking świadomości marek i reklam).Praca w programie Nielsen Answers,
  • Identyfikacja potrzeb konsumentów poprzez analizę wyników badań oraz pracę warsztatową (przeprowadzanie warsztatów zgodnie z metodyką Nestle),
  • Proaktywne proponowanie rozwiązań mogących uzupełnić braki wiedzy,
  • Monitorowanie pracy agencji badań współpracujących z Nestlé w toczących się projektach,
  • Prowadzenie formalności związanych z zamówieniami i umowami dotyczącymi prowadzonych projektów badawczych.
Oczekujemy
  • Wykształcenia wyższego,
  • 5-6-letniego doświadczenia w prowadzeniu projektów badawczych i /lub analizie danych rynkowych w branży FMCG po stronie agencji badawczej lub działu badań po stronie producenta,
  • Praktycznej znajomości technik badań i metod badawczych, zarówno ilościowych jak i jakościowych, jak również rynku agencji badawczych w Polsce,
  • Znajomości zagadnień marketingowych
  • Zdolności analitycznych, umiejętności wyciągania wniosków z analizowanych danych
  • Umiejętności pracy z Excelem, przeglądarkami, bazami danych
  • Ciekawości oraz dociekliwości w poszukiwaniu rozwiązań problemów,
  • Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych,
  • Gotowości do aktywnej współpracy zespołowej,
  • Inicjatywy i umiejętności realizacji wielu zadań jednocześnie,
  • Terminowości w realizacji projektów,
  • Dobrej znajomości języka angielskiego.
Oferujemy
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w Dziale Zarządzania Wiedzą o Konsumencie i Rynku jednaj z największych międzynarodowych firm z branży FMCG,
  • Umowę o pracę na czas nieokreślony (po okresie próbnym)
  • Konkurencyjny pakiet socjalny.

Zobacz również


zobacz więcej ofert
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama