ID:238049
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Numer referencyjny: a0t5800000Fapa5AAB
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:- telefoniczna i mailowa obsługa klientów w języku niemieckim,
- uzupełnianie informacji odnośnie przebiegu kontaktu z klientami w systemie,
- prace administracyjno-biurowe zlecone przez bezpośredniego przełożonego.
Wymagania:- biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie - min. B2/C1,
- praktyczne doświadczenie w obsłudze klientów niemieckojęzycznych będzie dodatkowym atutem,
- chęć rozwoju w firmie o międzynarodowym kapitale,
- motywacja do podjęcia pracy na stabilnych warunkach na dłuższy czas.
Oferujemy:- zatrudnienie na umowę o pracę bezpośrednio u pracodawcy,
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe, system premiowy, benefity,
- pracę w pełnym wymiarze,
- możliwości rozwoju w strukturach firmy i awansu na wyższe stanowiska.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:telefoniczna i mailowa obsługa klientów w języku niemieckim,
uzupełnianie informacji odnośnie przebiegu kontaktu z klientami w systemie,
prace administracyjno-biurowe zlecone przez bezpośredniego przełożonego.
Wymagania:biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie - min. B2/C1,
praktyczne doświadczenie w obsłudze klientów niemieckojęzycznych będzie dodatkowym atutem,
chęć rozwoju w firmie o międzynarodowym kapitale,
motywacja do podjęcia pracy na stabilnych warunkach na dłuższy czas.
Oferujemy:zatrudnienie na umowę o pracę bezpośrednio u pracodawcy,
atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe, system premiowy, benefity,
pracę w pełnym wymiarze,
możliwości rozwoju w strukturach firmy i awansu na wyższe stanowiska.