zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:231168

Specjalista ds. wsparcia klienta – język polski / angielski



Diebold Nixdorf jest jednym ze światowych liderów w dostarczaniu usług i technologii płatności dla banków i firm handlowych. Firma Diebold Nixdorf zatrudnia około 25 000 pracowników i jest obecna w ponad 130 krajach. W sumie na bazę zainstalowanych urządzeń Diebold Nixdorf składają się ponad dwa miliony bankomatów i systemów kasowych, obsługujących ponad 25 języków.

W Polsce Diebold Nixdorf prowadzi swoją działalność od 1990 roku. Główne biuro znajduje się w Warszawie, oddziały regionalne zlokalizowane są w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu i Szczecinie.

Specjalista ds. wsparcia klienta – język polski / angielski
Miejsce pracy: Warszawa

Aplikuj do nas i rozwijaj się razem z nami!

 Twoje zadania:

  • udzielanie wsparcia technicznego klientom w języku polskim i angielskim
  • rejestracja przyjętych zgłoszeń
  • diagnozowanie problemów i udzielanie pomocy klientom
  • współpraca z innymi zespołami i inżynierami serwisu
  • udział we wdrożeniu nowych usług dla klientów
Oczekujemy:
  • biegłej znajomości języka polskiego oraz angielskiego
  • wysokiej kultury osobistej w kontakcie z klientem
  • dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym
  • znajomości pakietu MS Office
  • doświadczenie w środowisku help desk lub call center będzie dużym atutem
Oferujemy:
  • międzynarodowe środowisko pracy
  • pracę na ciekawych, międzynarodowych projektach
  • elastyczne godziny pracy w systemie zmianowym 24/7
  • szkolenie od pierwszego dnia pracy
  • prywatną opiekę medyczną z pakietem rodzinnym
  • ubezpieczenie na życie i wypadkowe w ramach polisy grupowej
  • Multisport
  • świeże owoce w każdy piątek
  • 26 dni urlopu niezależnie od stażu pracy



Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Administratorem danych jest Wincor Nixdorf z siedzibą w Warszawa 02-226, Popularna 82 . Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.


Diebold Nixdorf jest jednym ze światowych liderów w dostarczaniu usług i technologii płatności dla banków i firm handlowych. Firma Diebold Nixdorf zatrudnia około 25 000 pracowników i jest obecna w ponad 130 krajach. W sumie na bazę zainstalowanych urządzeń Diebold Nixdorf składają się ponad dwa miliony bankomatów i systemów kasowych, obsługujących ponad 25 języków.

W Polsce Diebold Nixdorf prowadzi swoją działalność od 1990 roku. Główne biuro znajduje się w Warszawie, oddziały regionalne zlokalizowane są w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu i Szczecinie.


Specjalista ds. wsparcia klienta – język polski / angielski
Miejsce pracy: Warszawa
Aplikuj do nas i rozwijaj się razem z nami!
 

Twoje zadan
ia:
  • udzielanie wsparcia technicznego klientom w języku polskim i angielskim
  • rejestracja przyjętych zgłoszeń
  • diagnozowanie problemów i udzielanie pomocy klientom
  • współpraca z innymi zespołami i inżynierami serwisu
  • udział we wdrożeniu nowych usług dla klientów
Oczekujemy:
  • biegłej znajomości języka polskiego oraz angielskiego
  • wysokiej kultury osobistej w kontakcie z klientem
  • dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym
  • znajomości pakietu MS Office
  • doświadczenie w środowisku help desk lub call center będzie dużym atutem
Oferujemy:
  • międzynarodowe środowisko pracy
  • pracę na ciekawych, międzynarodowych projektach
  • elastyczne godziny pracy w systemie zmianowym 24/7
  • szkolenie od pierwszego dnia pracy
  • prywatną opiekę medyczną z pakietem rodzinnym
  • ubezpieczenie na życie i wypadkowe w ramach polisy grupowej
  • Multisport
  • świeże owoce w każdy piątek
  • 26 dni urlopu niezależnie od stażu pracy

REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama