ID:237066
Specjalista ds. zakupów (k/m)
Numer referencyjny: a0t5800000FZSpLAAX
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. zakupów (k/m)
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
- samodzielne prowadzenie procesu zakupowego na zleconym zadaniu/projekcie.
- stały kontakt z dostawcami polskimi i zagranicznymi
- budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami.
- analiza ofert potencjalnych dostawców
- współudział w prowadzeniu negocjacji z dostawcami,
- ścisła współpraca z klientami wewnętrznymi.
Wymagania: - wykształcenie wyższe (preferowane techniczne, ekonomiczne lub logistyczne),
- dobra znajomość obsługi komputera i aplikacji pakietu Office,
- znajomość systemu SAP - mile widziana,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku (minimum rok),
- ukierunkowanie na rozwój i realizację celów,
- komunikatywność, odporność na stres.
Oferujemy:- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowym;
- wynagrodzenie miesięczne + premie,
- pakiet benefitów pozapłacowych,
- pakiet szkoleń wdrażających i podnoszących umiejętności.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. zakupów (k/m)
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:samodzielne prowadzenie procesu zakupowego na zleconym zadaniu/projekcie.
stały kontakt z dostawcami polskimi i zagranicznymi
budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami.
analiza ofert potencjalnych dostawców
współudział w prowadzeniu negocjacji z dostawcami,
ścisła współpraca z klientami wewnętrznymi.
Wymagania: wykształcenie wyższe (preferowane techniczne, ekonomiczne lub logistyczne),
dobra znajomość obsługi komputera i aplikacji pakietu Office,
znajomość systemu SAP - mile widziana,
dobra znajomość języka angielskiego,
doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku (minimum rok),
ukierunkowanie na rozwój i realizację celów,
komunikatywność, odporność na stres.
Oferujemy:stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowym;
wynagrodzenie miesięczne + premie,
pakiet benefitów pozapłacowych,
pakiet szkoleń wdrażających i podnoszących umiejętności.