ID:238013
Specjalista/ka ds. organizacyjnych
Numer referencyjny: a0t5800000FawNaAAJ
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista/ka ds. organizacyjnych
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:- obsługa administracyjna biura, łącznie z obsługą recepcji,
- prowadzenie rejestrów,
- obsługa procesu obiegu dokumentów,
- wprowadzanie oraz opisywanie faktur w wewnętrznym systemie,
- archiwizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- wsparcie organizacyjne spotkań oraz wyjazdów służbowych,
- wsparcie centrum szkoleń w organizacji logistyki szkoleniowej.
Wymagania:- minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (minimum poziom B2),
- bardzo dobra znajomość oprogramowania MS Office,
- wielozadaniowość,
- wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- dobra organizacja pracy własnej, samodzielność.
Oferujemy:- stabilne zatrudnienie,
- bardzo atrakcyjne wynagrodzenie,
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- przyjazną atmosferę pracy,
- oferta dotyczy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę tymczasową.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista/ka ds. organizacyjnych
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:obsługa administracyjna biura, łącznie z obsługą recepcji,
prowadzenie rejestrów,
obsługa procesu obiegu dokumentów,
wprowadzanie oraz opisywanie faktur w wewnętrznym systemie,
archiwizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
wsparcie organizacyjne spotkań oraz wyjazdów służbowych,
wsparcie centrum szkoleń w organizacji logistyki szkoleniowej.
Wymagania:minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (minimum poziom B2),
bardzo dobra znajomość oprogramowania MS Office,
wielozadaniowość,
wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne,
umiejętność analitycznego myślenia,
dobra organizacja pracy własnej, samodzielność.
Oferujemy:stabilne zatrudnienie,
bardzo atrakcyjne wynagrodzenie,
możliwość zdobycia cennego doświadczenia w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
przyjazną atmosferę pracy,
oferta dotyczy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę tymczasową.