ID:216042
Praktykant w Zespole Marketingu Bezpośredniego / Procesów Marketingowych
Numer referencyjny: 000000048
Praktykant w Zespole Marketingu Bezpośredniego / Procesów Marketingowych (Warszawa)
Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za:
- Udział w projektach z obszaru marketingu bezpośredniego, np. współpraca z agencjami reklamowymi i klientami wewnętrznymi, weryfikacja budżetu, negocjacje kosztorysów, zamawianie usług
- Udział w redakcji tekstów marketingowych, np. treści na portale internetowe
- Pomoc w przygotowywaniu szablonów różnorodnych formularzy i dokumentów oraz weryfikacji ich zgodności z firmowymi standardami identyfikacji wizualnej
- Analizy rynku w obszarze direct marketing oraz komunikacji internetowej
- Udział w weryfikacji tekstów marketingowych (zgodność z tone of voice, zasadami prostego języka oraz języka polskiego)
- Współpracę przy organizacji szkoleń z prostego języka, np. logistyka, przygotowywanie materiałów szkoleniowych, udział w opracowaniu programów szkoleń
Od wybranej osoby oczekujemy:
- Wykształcenia: absolwent lub student co najmniej 2-go roku studiów I stopnia lub jednolitych studiów magisterskich bądź student studiów II stopnia
- Kierunku studiów: marketing, zarządzanie, dziennikarstwo, PR lub pokrewne
- Bardzo dobrej znajomości MS Power Point
- Dobrej znajomości języka angielskiego (znajomość innego języka obcego będzie dodatkowym atutem)
- Umiejętności analitycznego myślenia
- Umiejętności komunikacji i współpracy w zespole
- Motywacji do nauki i rozwoju w obszarze marketingu
W zamian oferujemy:
- Trzymiesięczną płatną praktykę - od 1 lipca 2015
- Udział w dwudniowym szkoleniu wprowadzającym
- Doświadczenie zawodowe w jednej z największych instytucji finansowych w Europie Środkowo-Wschodniej
- Zdobycie wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie technik pisania w prostym języku, tworzenia materiałów marketingowych, narzędzi marketingu bezpośredniego oraz współpracy z agencjami reklamowymi
Prosimy o aplikowanie za pomocą przycisku Aplikuj pod ogłoszeniem
Praktykant w Zespole Marketingu Bezpośredniego / Procesów Marketingowych (Warszawa)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 000000048
Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za:
Udział w projektach z obszaru marketingu bezpośredniego, np. współpraca z agencjami reklamowymi i klientami wewnętrznymi, weryfikacja budżetu, negocjacje kosztorysów, zamawianie usług
Udział w redakcji tekstów marketingowych, np. treści na portale internetowe
Pomoc w przygotowywaniu szablonów różnorodnych formularzy i dokumentów oraz weryfikacji ich zgodności z firmowymi standardami identyfikacji wizualnej
Analizy rynku w obszarze direct marketing oraz komunikacji internetowej
Udział w weryfikacji tekstów marketingowych (zgodność z tone of voice, zasadami prostego języka oraz języka polskiego)
Współpracę przy organizacji szkoleń z prostego języka, np. logistyka, przygotowywanie materiałów szkoleniowych, udział w opracowaniu programów szkoleń
Od wybranej osoby oczekujemy:
Wykształcenia: absolwent lub student co najmniej 2-go roku studiów I stopnia lub jednolitych studiów magisterskich bądź student studiów II stopnia
Kierunku studiów: marketing, zarządzanie, dziennikarstwo, PR lub pokrewne
Bardzo dobrej znajomości MS Power Point
Dobrej znajomości języka angielskiego (znajomość innego języka obcego będzie dodatkowym atutem)
Umiejętności analitycznego myślenia
Umiejętności komunikacji i współpracy w zespole
Motywacji do nauki i rozwoju w obszarze marketingu
W zamian oferujemy:
Trzymiesięczną płatną praktykę - od 1 lipca 2015
Udział w dwudniowym szkoleniu wprowadzającym
Doświadczenie zawodowe w jednej z największych instytucji finansowych w Europie Środkowo-Wschodniej
Zdobycie wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie technik pisania w prostym języku, tworzenia materiałów marketingowych, narzędzi marketingu bezpośredniego oraz współpracy z agencjami reklamowymi