Baza organizacji
Studenckie Koło Naukowe Marketingu Szkoły Głównej Handlowej, Warszawa

Studenckie Koło Naukowe Marketingu Szkoły Głównej Handlowej - Warszawa

  • al. Niepodległości 128, Warszawa
  • sknmarketingu.sgh@gmail.com
  • http://www.marketing.waw.pl

Opis

Studenckie Koło Naukowe Marketingu (SKNM), założone w 1993 roku jest jedną z najdłużej działających, a zarazem najszybciej rozwijających się organizacji w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

 

SNK Marketingu corocznie zrzesza w swoim gronie ok. 30 aktywnych członków. Poprzez organizację i realizację wielu projektów z zakresu marketingu ta grupa ambitnych i kreatywnych ludzi pogłębia swoją wiedzę o rynku i sposobach jego funkcjonowania, doskonali swoje umiejętności organizacyjne oraz uczy się pracy zespołowej.

 

Flagowym projektem Koła jest Akademia Marketingu, która w roku akademickim 2011/12 doczekała się II edycji. Jest to cykl 8 certyfikowanych spotkań, podczas których uczestnicy odkrywają tajniki marketingu wraz z zaproszonymi specjalistami. Warunkiem uzyskania certyfikatu jest udział w co najmniej 6 spotkaniach. SKN Marketingu organizuje Akademię Marketingu we współpracy z poczytnym magazynem branżowym Brief.

 

Poza organizacją spotkań i seminariów, studenci SKN Marketingu realizują także badania marketingowe na potrzeby SGH oraz innych podmiotów zewnętrznych (m.in. Teatr Narodowy, agencje reklamowe, firma L’Oreal). Ponadto, członkowie Koła mają możliwość rozwijania swoich umiejętności redaktorskich, przygotowując publikacje do magazynów i portali branżowych.

 

Rok rocznie SKN Marketingu realizuje kilka dużych projektów. Są to jedno- lub dwudniowe serie otwartych wykładów i warsztatów, w których uczestniczą nie tylko studenci SGH, ale również wszystkie osoby spoza uczelni, zainteresowane daną tematyką.

 

Projekty planowane na ten rok akademicki to:

• Groupon Day – fenomen zakupów grupowych,

• Brand Power – siła marki,

• Praca w marketingu w branży FMCG,

• Marketing motoryzacyjny,

• Marketing w modzie,

 

SKN Marketingu stawia na rozwój, zdobywanie wiedzy, a także umiejętność pracy zespołowej i projektowej. Poza walorem naukowym, ogromną wartością dla członków Koła jest możliwość zawarcia nowych przyjaźni i możliwość spędzania czasu z ludźmi, których łączą wspólne zainteresowania.

 

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową i profil na Facebook`u.

Wydarzenia

Nie posiadamy obecnie informacji o najbliższych wydarzeniach w Studenckie Koło Naukowe Marketingu Szkoły Głównej Handlowej.

Zdjęcia, galeria zdjęć

Nie posiadamy obecnie zdjęć z Studenckie Koło Naukowe Marketingu Szkoły Głównej Handlowej.
Baza organizacji w Warszawie
Centrum Ruchu Studenckiego DS Riviera

ul.Waryńskiego 12, Warszawa

Logo Centrum Ruchu Studenckiego DS Riviera

ENACTUS Uniwersytetu Warszawskiego

ul.Szturmowa 1/3, Warszawa

Logo ENACTUS Uniwersytetu Warszawskiego

Erasmus Student Network UW Warsaw

ul. Krakowskie Przedmiescie 26/28, pokoj 211, Warszawa

Logo Erasmus Student Network UW Warsaw

I.PEWU Miesięcznik Kulturalny Studentów

ul. Waryńskiego 12, Warszawa

Logo I.PEWU Miesięcznik Kulturalny Studentów

Koło Naukowe Informatyków

Plac Politechniki 1, Warszawa

Logo Koło Naukowe Informatyków

Koło Naukowe Studentów Logistyki Akademii Obrony Narodowej

Al. Gen. A. Chruściela 103, Warszawa

Logo Koło Naukowe Studentów Logistyki Akademii Obrony Narodowej

Międzywydziałowe Koło Naukowe Project Management

Starościńska 1B lok 3, Warszawa

Logo Międzywydziałowe Koło Naukowe Project Management

Ostatnio dodane
Popularne