Opis
Studenci kierunków ekonomicznych już niedługo będą mogli wziąć udział w 12. edycji projektu Casemania, organizowanej przez Studenckie Koło Naukowe Konsultingu działające przy Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Casemania to seria warsztatów case studies organizowanych przy współpracy z firmami partnerskimi z branż: konsulting, FMCG, finanse i ubezpieczenia. W tym roku będą to: 4results, Accenture, A.T. Kearney, Coca-Cola, Deloitte, EY, KPMG, OptiBuy, Procter&Gamble, PZU, Roland Berger, TPA Horwath, zeb.
Podczas trzynastu case studies uczestnicy będą mieli okazję zmierzyć się z realnymi problemami biznesowymi, wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce oraz sprawdzić swoje zdolności analityczne i umiejętność pracy w zespole.
Na Casemanii będzie możliwość:
- zarządzania centrami nowoczesnych procesów biznesowych w Polsce,
- wcielenia się w zarządcę firmy działającej na dynamicznie zmieniającym się rynku farmaceutycznym,
- poznania tajników i roli Shopper Marketingu w sprzedaży najbardziej znanych napojów na świecie,
- wzięcia udziału w procesie M&A w roli doradcy finansowego.
Zapisy trwają od 12 do 24 listopada. Warsztaty odbędą się w dniach 1-8 grudnia.
Więcej na www.casemania.pl
ip