zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE

Jak zacząć karierę w branży mediowej? Od Szkoły Mediów!

poniedziałek, 22-04-2013 (00:00:00) | komentarze (0) | artykuł sponsorowany


„Zyskałem wiedzę i zawód, którego nie nauczy mnie żadna uczelnia”, „Dowiedziałem się jak działa reklama, jak ją planować i kupować, i odkryłem, że to bardzo wciągające!”, „Dostałam szansę na pracę o wiele ciekawszą niż ta, na którą mogłam liczyć po kierunku Finanse i rachunkowość:)”,  „Taki staż to REWELACJA!” – to tylko kilka z wielu hiperentuzjastycznych opinii o Szkole Mediów – programie stażowym domu mediowego ZenithOptimedia Group. Nic dziwnego, że co roku o każde z 10 miejsc na trzymiesięcznym, płatnym stażu konkuruje kilkudziesięciu kandydatów.



ZenithOptimedia Group należy do czołówki domów mediowych w Polsce i jest częścią jednej z wiodących i najszybciej rosnącej sieci domów mediowych na świecie, posiadającej 250 biur w 74 krajach. Od 2010 roku oferuje studentom 4 i 5 roku oraz absolwentom możliwość odbycia stażu, który pozwala poznać tajniki tworzenia strategii mediowych i planowania kampanii reklamowych skutecznie docierających do konsumentów.  Wiedza i doświadczenie zdobyte podczas stażu otwierają więc drogę do kariery w branży, nie ma bowiem studiów, które dawałby wiedzę praktyczną i teoretyczną w tym zakresie.

Staż mogą zdobyć ciekawi świata, chcący się uczyć i rozwijać studenci 4 lub 5 roku oraz absolwenci, którzy biegle posługują się językiem angielskim oraz Excelem. Kierunek studiów nie ma znaczenia, liczą się natomiast otwarty, kreatywny umysł i umiejętność analitycznego myślenia.

W ZenithOptimedia pracuje już trzecie „pokolenie” absolwentów Szkoły Mediów. Wszyscy zaczęli tak samo – od wysłania aplikacji przez stronę www.szkolamediow.pl. Następnie pomyślnie przeszli przez kilkuetapową rekrutację: wybór najciekawszych aplikacji, rozmowę kwalifikacyjną i test oceniający umiejętność analitycznego i logicznego myślenia, oraz Assessment Center, podczas którego zademonstrowali swoje umiejętności z zakresu strategii, negocjacji i sztuki prezentacji.

Wyłoniona w ten sposób grupa 10 najlepszych osób zaczyna staż od dwutygodniowego, intensywnego szkolenia. Po nim stażyści rozpoczynają praktykę w ZenithOptimedia Group. Rotując kolejno przez kluczowe działy firmy mają szansę poznać od strony praktycznej wszystkie aspekty pracy w domu mediowym. Pod opieką doświadczonych specjalistów uczestniczą w realizacji samodzielnych zadań oraz w pracy zespołowej nad projektami poszczególnych działów.



„Największą zaletą Szkoły Mediów jest jego dwuczłonowa formuła. Dwa tygodnie intensywnego szkolenia pozwalają zdobyć solidne podstawy i „bezboleśnie” wejść w świat mediów. Dzięki drugiej części stażyści poznają firmę i kompetencje poszczególnych działów” – wyjaśnia Alicja Ambroszkiewicz, absolwentka drugiej edycji stażu, a obecnie – Junior Media Planner Buyer w zespole Zenith pracującym m.in. dla Totalizatora Sportowego.

Po trzech miesiącach stażu najlepsi mają szansę na zatrudnienie. Z 30 absolwentów poprzednich edycji Szkoły Mediów aż 25 podjęło pracę w ZenithOptimedia Group. Część z nich ma już na swoim koncie awanse i sukcesy w branżowych konkursach.

Jesteśmy niezmiernie dumni, że stażyści, którzy podjęli pracę w ZenithOptimedia Group odnoszą już pierwsze wymierne sukcesy zawodowe. Asia i Natalia, które w 2012 roku zostały w naszym zespole po stażu, zakwalifikowały się do finału prestiżowego konkursu Young Media Lions. Krzysiek, który też dołączył do nas w ubiegłym roku, zakwalifikował się do globalnego programu wymiany pracowników i wkrótce będzie miał okazję zdobywać doświadczenie w jednym z zagranicznych biur ZenithOptimedia
– mówi Agnieszka Szysz, Business Development Director w ZenithOptimedia Group, która odpowiada za realizację programu stażowego.

Rekrutacja do czwartej edycji Szkoły Mediów trwa do 12 maja 2013. Aplikacje można składać poprzez formularz na stronie www.szkolamediow.pl, na której znajdują się także szczegółowe informacje na temat przebiegu rekrutacji, stażu oraz porady i opinie uczestników poprzednich edycji Szkoły Mediów. Na pytanie czy zdecydowaliby się ponownie na udział w Szkole Mediów odpowiadają zdecydowanie: „Jeśli miałbym się cofnąć w czasie i startować jeszcze raz, nie miałbym żadnych wątpliwości!”.

Tekst: Promocja

Komentarze, opinie, wypowiedzi (0)

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Dodaj opinię

Brak komentarzy. Bądź pierwszy i dodaj komentarz.

REKLAMA
FB dlaMaturzysty.pl reklama