Opis
Underground Perception fo
r da house pres. Tony Lionni
TONY LIONNI [ Mule. Versatile. Wavete. Aesthetic.audio. Ostgut Ton - Berlin]
ESSENCE [Technosoul. Gdynia]
ELTRON JOHN [Kto
ś Cię Kocha - Kraków]
MEMO [Underground Perception]
NINJA [Underground Perception. Technosoul]
start: 22:00
wejscie: 20/ 30 pln
SELEKCJA !
Tony Lionni, urodzony w Liverpoolu, ale wychowany w Manchesterze, dokonał w 2008 roku płodnego i nienagannego debiutu jako producent dzięki swojemu rozwijającemu gatunek podejściu do houseu i tech houseu, detroit techno i wszystkiego, co jest deep. Z realizacjami w labelach takich, jak Aesthetic Audio, Figure, Mule, Versatile i Wave, Lionni nie mógł mieć już lepszego scenariusza.
Sam siebie zaskoczyłem tak naprawdę - mówi producent, cytując Rona Trenta, Theo Parrish i Kerri Chandler w tej kolejności, nie tylko jako najważniejsze wpływy, ale też jako najistotniejszych graczy na obecnej scenie producenckiej. Po ciężkiej pracy związanej z produkcją muzyki, od razu oferowano wydawanie płyty. Najpierw GilbR z Versatile Records, parę tygodni później Wave Records, wszystko bez jakiegokolwiek kontaktu czy wcześniejszych ustaleń między tymi ludźmi, a na koniec MuleMusiq z Japonii. Byłem zachwycony. Szczerze, nie mogłem w to uwierzyć.
Podczas gdy kariera muzyczna Lionniego przybrała na tempie w ciągu ostatniego roku, nie był to jednorazowy sukces, mimo, że mogłoby się tak wydawać. Lionni eksperymentuje z instrumentami elektronicznymi od 20 lat. Po drodze nastąpiło wiele przełomów. Jako genialny producent i autopromotor, Lionni nie jest człowiekiem, który będzie czekał, aż wszystko samo do niego przyjdzie.
Po pierwszej pomyślnej realizacji dla Wave Tecu, zatytułowanym 'Deep Joy EP', producent z Barcelony Tony Lionni (wydawnictwa także na Versatile, Mulemusiq) powraca z mocno oczekiwaną płytą 'Mamadu'. Album ten idealnie ukazuje muzyczny talent Lionniego, mający swój wyraz w gatunkach od techno, przez dub, progressive, acid, aż po deep tech-house. Tytuł 'Mamadu' jest pewnym odniesieniem to ciepłego, melodycznego techno inspirującego się rytmami afro, które stanowią tu powłokę nad abstrakcyjnymi, a jednocześnie minimalistycznymi, elektronicznymi dźwiękami. Tytułowy utwór jest klimatyczną podróżą w szybkim tempie do świata techno, podczas gdy 'Deep Odyssey' to połączenie poważniejszych rytmów deep-houseu z dubowym posmakiem w stylu Deep Space stworzonego przez François K.