Blow to pionierski, w skali polskiego rynku muzycznego duet wokalistka i autorka tekstów / producent. Oryginalna barwa i teksty urodzonej w Warszawie (choć w jej genach znajdziemy też ślady Petersburga i Hawany) Flow, znajdują zaskakujące oparcie w twardych, bezkompromisowych beatach Świętego Mikołaja.
Niepokorny charakter Flow, od zawsze miał duży wpływ na życiowe wybory. Podejście do kariery, wyróżnia Flow z szeregów głodnych sławy wokalistek, konsekwentnie neguje „parcie na szkło”. W poszukiwaniu własnego stylu, zrezygnowała ze szkoły muzycznej, odrzuciła też wiele propozycji związanych z karierą na ekranie i w showbiznesie muzycznym - gdyż, jak twierdzi - nie były zgodne z jej estetyką i osobowością. W jej śpiewie liczą się emocje, zadziorne poglądy, buddyjski spokój i niepowtarzalny styl, czyli flow właśnie.
Do tej pory współpracowała m.in. z awangardowymi artystami wytwórni Tone Industria, zespołem Door Selection, raperem Mesem czy duetem Stereotyp. Wielbicielka Klausa Kinskiego, Milsa Davisa i Bruca Lee. Zawodowo, od wielu lat związana jest z telewizją, obecnie pracuje jako reporterka dla stacji TVN. Święty Mikołaj, czyli dwudziestopięciolatek z Warszawy, poza profesjonalną produkcją muzyczną (2cztery7, Emil Blef, Marika, Ten Typ Mes) zajmuje się jubilerstwem. Święty, raczej z przekory niż z zachowania, porzucił więcej szkół niż przeciętny amerykański rockman, w całości poświęcając się szeroko rozumianej sztuce.
Producent, wypracował kilka lat temu unikalne, rozpoznawalne brzmienie. Sprawnie łączy ciężkie bębny, klimatyczne sample i hipnotyczny bas z żywymi dźwiękami swoich stałych funkowo-jazzowych współpracowników. Moda na syntetyczną perkusję i przesłodzone klawisze nigdy nawet nie zapukała do studia Mikołaja, a jego niszowy, świetnie przyjęty debiutancki album „Tu wolno palić” wydano jedynie na winylu. Wokalistkę i producenta łączy bezkompromisowe podejście do sztuki. Ich niemuzyczna droga zawodowa pozwala z dystansem patrzeć na wszelkie konkursy, castingi, sugestie doradców od wizerunku. W ich muzyce najważniejszy jest ten szczególny kontrast kobiecego, zmysłowego głosu i głębokich, „ciężko stąpających” brzmień.