Poznaj Marka, Koordynatora ds. Sprzedaży w sklepie Leroy Merlin Łódź Port:
Dominik, Specjalista ds. Internetu, Centrala
Dobra atmosfera, otwarci i przyjaźni ludzie oraz stałość zatrudnienia – to jest dla mnie najważniejsze w pracy w Leroy Merlin. Pracuję w firmie od ośmiu lat. Pierwsze cztery lata jako Doradca Handlowy w sklepie Leroy Merlin - Białołęka pomagałem w zakupach Klientom na działach metalowym i narzędzi. W tej pracy ceniłem sobie bezpośredni kontakt z ludźmi, możliwość pomocy często zagubionym w ogromie naszej oferty Klientom oraz poszukiwanie najlepszych rozwiązań poprzez fachową poradę. Bardzo lubię pomagać ludziom. Moje zamiłowanie do pomagania innym przeniosłem również na grunt ekipy sklepu angażując się w prace Komisji Socjalnej, gdzie wraz kolegami staraliśmy się dotrzeć do potrzeb pracowników i wychodzić im naprzeciw.
Wiedza i doświadczenie zdobyte w sklepie okazały się bardzo przydatne na moim obecnym stanowisku - Specjalisty ds. Internetu w dziale Marketingu - na które zostałem zatrudniony
w
ramach rekrutacji wewnętrznej. Czas spędzony w sklepie pozwolił mi na
dobre poznanie mechanizmów firmy, lepsze rozumienie potrzeb Klientów
oraz poznanie asortymentu. Doświadczenie i wiedza tam zdobyte pozwalają
mi lepiej, szybciej i w sposób bardziej zrozumiały prezentować produkty
na naszej firmowej stronie www.LeroyMerlin.pl oraz sprawiać, aby Klienci
łatwiej do nich docierali w Internecie m.in. przez wyszukiwarki. Jeżeli
zastanawiasz się nad pracą w Leroy Merlin pamiętaj, że wszystko jest możliwe tylko trzeba chcieć.
Beata, Specjalista ds. Relacji Finansowych z Dostawcami, Centrala
Pracę w Leroy Merlin rozpoczęłam w Dziale Kas w sklepie w Piasecznie zaraz po liceum. Dostałam się wtedy na studia i zależało mi na możliwości połączenia pracy ze studiowaniem.W sklepie pracowałam ponad dwa lata. Początkowona Linii Kas,następnie w Punkcie Informacyjnym i późniejzostałam Kasjerem Sejfu. W 2004 roku rozpoczęłam pracę w Księgowości w nowo otwartym sklepie w Arkadii. Po czterech latach skorzystałam z możliwości przeniesienia do Działu Finansowego w Centrali, gdzie obecnie pracuję jako Specjalista ds. Relacji Finansowych z Dostawcami.
Wcześniejsza praca w sklepie umożliwiła mi szybsze zrozumienie procesów finansowych i programów w moim dziale oraz efektywniejszy kontakt z dostawcami. Zdobyta tam wiedza pomaga mi na obecnym stanowisku łatwo i skutecznie rozwiązywać problemy.
W Leroy Merlin najbardziej cenię dobrą atmosferę. Zgrany zespół i otwartość w dzieleniu się wiedzą sprawiają, że z chęcią przychodzę do pracy.
Robert, Szef produktu - Centrala
„Na pracę w Leroy Merlin zdecydowałem się od razu po studiach, a mój pierwszy kontakt z firmą to trzymiesięczny staż w
ramach programu Kuźnia Talentów. Spodobała mi się atmosfera pracy, a
także to, że firma daje mi możliwość dalszego rozwoju. Dlatego gdy
otrzymałem propozycję przejścia do sklepu w Poznaniu nie wahałem się.
Pracując tam uczestniczyłem
w programie Akademia Orląt. Po pół roku otrzymałem propozycję objęcia stanowiska Kierownika Działu Handlowego
w Krakowie.W trakcie tego etapu znów miałem szansę podnieść swoje kwalifikacje uczestnicząc w Programie Managerskim. Efektem ukończenia tego szkolenia było stanowisko Kierownika Działu Drzewnego w Piasecznie. Po 2,5 roku pracy sklepie przeszedłem do Centrali Zakupów, gdzie zostałem Szefem Produktu. Cały czas zdobywam nowe doświadczenie, ponadto podoba mi się to, że w przypadku licznych zmian miejsca pracy, firma stara się zapewnić środki np. na wynajem mieszkania”.
Więcej historii naszych pracowników znajdziesz na stronie www.kariera.leroymerlin.pl