Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Analityk finansowy (m/k)
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:- tworzenie analiz i raportów finansowych,
- zbieranie informacji dotyczącej przeszłych, obecnych i przyszłych obrotów finansowych firmy,
- tworzenie analiz produktowych,
- udział w procesie budżetowania oraz kontrola wykonania budżetu,
- analizowanie i prognozowanie budżetu,
- raportowanie analiz, zestawień, prognozowań do zarządu,
- udział w przygotowywaniu rocznych sprawozdań finansowych,
- tworzenie finansowych i operacyjnych analiz ad'hoc,
- wsparcie przy rozwoju i optymalizacji systemów raportowych,
- inne zadania z zakresu sprawozdawczości oraz analizy finansowej.
Wymagania:- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki finanse, rachunkowość, ekonomia),
- 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- dobra znajomość programu Microsoft Excel i Power Point,
- wysoka komunikatywność.
Oferujemy:- ciekawe i stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- szerokie możliwości rozwoju zawodowego,
- pakiet medyczny,
- miejsce parkingowe,
- dogodna lokalizacja (miejsce pracy niedaleko stacji metra).
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Analityk finansowy (m/k)
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:- tworzenie analiz i raportów finansowych,
- zbieranie informacji dotyczącej przeszłych, obecnych i przyszłych obrotów finansowych firmy,
- tworzenie analiz produktowych,
- udział w procesie budżetowania oraz kontrola wykonania budżetu,
- analizowanie i prognozowanie budżetu,
- raportowanie analiz, zestawień, prognozowań do zarządu,
- udział w przygotowywaniu rocznych sprawozdań finansowych,
- tworzenie finansowych i operacyjnych analiz ad'hoc,
- wsparcie przy rozwoju i optymalizacji systemów raportowych,
- inne zadania z zakresu sprawozdawczości oraz analizy finansowej.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki finanse, rachunkowość, ekonomia),
- 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- dobra znajomość programu Microsoft Excel i Power Point,
- wysoka komunikatywność.
Oferujemy:
- ciekawe i stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- szerokie możliwości rozwoju zawodowego,
- pakiet medyczny,
- miejsce parkingowe,
- dogodna lokalizacja (miejsce pracy niedaleko stacji metra).