Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent/Koordynator działu obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:- profesjonalna obsługa zapytań ze strony klientów (apteki i sklepy medyczne), w tym: bieżące wsparcie, edukacja i obsługa przychodzących zapytań ze strony klientów, zapewnienie należytego serwisu zgodnie z ustalonymi procedurami i obowiązującymi procesami, praca z dokumentacją klientów, prowadzenie i aktualizacja bazy klientów,
- współpraca z pozostałymi działami organizacji w celu realizacji planów i osiągania wyznaczonych celów.
Wymagania:- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
- mile widziane doświadczenie w pracy biurowej i/lub obsłudze klienta,
- dobra znajomość MS Excel,
- wysoka kultura osobista, komunikatywność, ukierunkowana na pomoc klientowi,
- dokładność, szczegółowość,
- dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze czasu pracy.
Oferujemy:- ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o prace,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- atrakcyjne szkolenia podnoszące poziom kwalifikacji,
- przyjazną atmosferę pracy.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent/Koordynator działu obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:- profesjonalna obsługa zapytań ze strony klientów (apteki i sklepy medyczne), w tym: bieżące wsparcie, edukacja i obsługa przychodzących zapytań ze strony klientów, - zapewnienie należytego serwisu zgodnie z ustalonymi procedurami i obowiązującymi procesami, praca z dokumentacją klientów, prowadzenie i aktualizacja bazy klientów,
- współpraca z pozostałymi działami organizacji w celu realizacji planów i osiągania wyznaczonych celów.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
- mile widziane doświadczenie w pracy biurowej i/lub obsłudze klienta,
- dobra znajomość MS Excel,
- wysoka kultura osobista, komunikatywność, ukierunkowana na pomoc klientowi,
- dokładność, szczegółowość,
- dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze czasu pracy.
Oferujemy:
- ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o prace,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- atrakcyjne szkolenia podnoszące poziom kwalifikacji,
- przyjazną atmosferę pracy.