Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent administracji (k/m)
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:- ogólne wsparcie administracyjne zespołów inżynieryjnych i operacyjnych,
- organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,
- organizowanie podróży służbowych i imprez,
- koordynacja kalendarza i harmonogramu działań,
- plan komunikacji sekcji wsparcia,
- przygotowanie raportów i prezentacji,
- współpraca z innymi działami firmy w zakresie wewnętrznych potrzeb inżynieryjnych,
- wsparcie menedżera finansowego w codziennych zadaniach i raportowaniu ad hoc.
Wymagania:- wykształcenie wyższe,
- zaawansowane umiejętności komunikacji ustnej i pisemnej w języku angielskim,
- silne umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
- dobra znajomość pakietu MS Office, w tym Excel,
- gotowość do uczenia się i poszerzania wiedzy w obszarze finansów,
- umiejętności analityczne i doskonała dbałość o szczegóły.
Oferujemy:- zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- pracę w systemie jednozmianowym,
- pracę w stabilnej, międzynarodowej organizacji, rozwijającej swoje struktury w Polsce.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent administracji (k/m)
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
- ogólne wsparcie administracyjne zespołów inżynieryjnych i operacyjnych,
- organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,
- organizowanie podróży służbowych i imprez,
- koordynacja kalendarza i harmonogramu działań,
- plan komunikacji sekcji wsparcia,
- przygotowanie raportów i prezentacji,
- współpraca z innymi działami firmy w zakresie wewnętrznych potrzeb inżynieryjnych,
- wsparcie menedżera finansowego w codziennych zadaniach i raportowaniu ad hoc.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- zaawansowane umiejętności komunikacji ustnej i pisemnej w języku angielskim,
- silne umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
- dobra znajomość pakietu MS Office, w tym Excel,
- gotowość do uczenia się i poszerzania wiedzy w obszarze finansów,
- umiejętności analityczne i doskonała dbałość o szczegóły.
Oferujemy:
- zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- pracę w systemie jednozmianowym,
- pracę w stabilnej, międzynarodowej organizacji, rozwijającej swoje struktury w Polsce-.