zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:247108

Asystent/ka biura

Numer referencyjny: a0t4H00000gOrTIQA0

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Asystent/ka biura
Miejsce pracy: Warszawa

Obowiązki:
  • porządkowanie dokumentacji,
  • organizowanie korespondencji w biurze projektu,
  • realizowanie prac wspomagających bieżące funkcjonowanie biura,
  • realizowanie obowiązków wyznaczanych na bieżąco (np. przygotowywanie protokołów, wydruk dokumentów itd.),
  • czynności administracyjno-biurowe (rezerwacji hoteli, rezerwacja biletów itp.).
Wymagania:
  • min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point),
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • sumienność,
  • pracowitość,
  • punktualność,
  • zaangażowanie.
Oferujemy:
  • umowę o pracę na pełen etat.
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • pracę w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • premie miesięczne,
  • pakiet benefitów (opieka medyczna, dofinansowany pakiet sportowy, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego).
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent/ka biura

Miejsce pracy: Warszawa

Obowiązki:
- porządkowanie dokumentacji,
- organizowanie korespondencji w biurze projektu,
- realizowanie prac wspomagających bieżące funkcjonowanie biura,
- realizowanie obowiązków wyznaczanych na bieżąco (np. przygotowywanie protokołów, wydruk dokumentów itd.),
- czynności administracyjno-biurowe (rezerwacji hoteli, rezerwacja biletów itp.).

Wymagania:
- min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point),
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- sumienność,
- pracowitość,
- punktualność,
- zaangażowanie.

Oferujemy:
- umowę o pracę na pełen etat.
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- pracę w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- premie miesięczne,
- pakiet benefitów (opieka medyczna, dofinansowany pakiet sportowy, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego).

Zobacz również


zobacz więcej ofert
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama