Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent/ka biura zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:- obsługa recepcji biura, w tym centrali telefonicznej, komunikacji mailowej oraz przyjmowanie gości (również zagranicznych),
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- zamawianie kurierów i odbieranie przesyłek kurierskich,
- zamawianie artykułów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania biura (artykuły spożywcze, artykuły biurowe itp.),
- współpraca z administratorem budynku,
- czynności administracyjno-biurowe (rezerwacji hoteli, rezerwacja biletów itp.).
Wymagania:- wykształcenie średnie lub wyższe,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- dobra znajomość pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych,
- zdolności organizacyjne, wysoka kultura osobista,
- dokładność, samodzielność, terminowość i odpowiedzialność.
Oferujemy:- umowę o pracę na pełen etat.
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- pracę w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- premie miesięczne,
- pakiet benefitów (opieka medyczna, dofinansowany pakiet sportowy, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego).
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent/ka biura zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:- obsługa recepcji biura, w tym centrali telefonicznej, komunikacji mailowej oraz przyjmowanie gości (również zagranicznych),
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- zamawianie kurierów i odbieranie przesyłek kurierskich,
- zamawianie artykułów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania biura (artykuły spożywcze, artykuły biurowe itp.),
- współpraca z administratorem budynku,
- czynności administracyjno-biurowe (rezerwacji hoteli, rezerwacja biletów itp.).
Wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- dobra znajomość pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych,
- zdolności organizacyjne, wysoka kultura osobista,
- dokładność, samodzielność, terminowość i odpowiedzialność.
Oferujemy:
- umowę o pracę na pełen etat.
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- pracę w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- premie miesięczne,
- pakiet benefitów (opieka medyczna, dofinansowany pakiet sportowy, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego).