ID:238358
Asystent/ka ds. administracyjnych
Numer referencyjny: a0t5800000FbJnsAAF
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent/ka ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:- dbanie o sprawne funkcjonowanie biura,
- zamawianie artykułów biurowych,
- zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i właściwej komunikacji wewnętrznej,
- odbieranie telefonów i przekazywanie informacji,
- koordynacja obiegu korespondencji wychodzącej i przychodzącej oraz dokumentacji wewnętrznej,
- obsługa spotkań i dbanie o komfort gości biura,
- wspieranie osoby na stanowisku Executive Assistant w codziennych obowiązkach: organizacji konferencji, imprez oraz szkoleń, przygotowywaniu prezentacji Power Point oraz dokumentów na potrzeby przełożonego, wykonywaniu tłumaczeń z języka polskiego na angielski i vice versa, opracowywaniu wewnętrznych komunikatów, zapewnianiu sprawnego przepływu informacji pomiędzy biurami regionalnymi.
Wymagania:- min. rok doświadczenia zawodowego na stanowisku asystenckim administracyjno-biurowym lub w obsłudze recepcji, sekretariatu - preferowane w międzynarodowej organizacji,
- bardzo dobra, praktyczna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- profesjonalne podejście do zakresu zadań i reprezentowania firmy na zewnątrz,
- zaangażowanie i dokładność w wykonywaniu zadań,
- umiejętność słuchania i radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
- bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu,
- dojrzałość emocjonalna, dyplomacja i lojalność,
- wysoka kultura osobista i znajomość zasad etyki biznesu,
- świetna znajomość aplikacji MS Office (Word, Excel, Power Point).
Oferujemy:- przyjazną atmosferę pracy w dużej międzynarodowej organizacji,
- pracę w dynamicznymi i zmotywowanym zespole,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę za pośrednictwem firmy zewnętrznej, na czas określony z ewentualną możliwością przedłużenia,
- pakiet pozapłacowych benefitów,
- możliwość udziału w ciekawych projektach.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent/ka ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:dbanie o sprawne funkcjonowanie biura,
zamawianie artykułów biurowych,
zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i właściwej komunikacji wewnętrznej,
odbieranie telefonów i przekazywanie informacji,
koordynacja obiegu korespondencji wychodzącej i przychodzącej oraz dokumentacji wewnętrznej,
obsługa spotkań i dbanie o komfort gości biura,
wspieranie osoby na stanowisku Executive Assistant w codziennych obowiązkach: organizacji konferencji, imprez oraz szkoleń, przygotowywaniu prezentacji Power Point oraz dokumentów na potrzeby przełożonego, wykonywaniu tłumaczeń z języka polskiego na angielski i vice versa, opracowywaniu wewnętrznych komunikatów, zapewnianiu sprawnego przepływu informacji pomiędzy biurami regionalnymi.
Wymagania:min. rok doświadczenia zawodowego na stanowisku asystenckim administracyjno-biurowym lub w obsłudze recepcji, sekretariatu - preferowane w międzynarodowej organizacji,
bardzo dobra, praktyczna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
profesjonalne podejście do zakresu zadań i reprezentowania firmy na zewnątrz,
zaangażowanie i dokładność w wykonywaniu zadań,
umiejętność słuchania i radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu,
dojrzałość emocjonalna, dyplomacja i lojalność,
wysoka kultura osobista i znajomość zasad etyki biznesu,
świetna znajomość aplikacji MS Office (Word, Excel, Power Point).
Oferujemy:przyjazną atmosferę pracy w dużej międzynarodowej organizacji,
pracę w dynamicznymi i zmotywowanym zespole,
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę za pośrednictwem firmy zewnętrznej, na czas określony z ewentualną możliwością przedłużenia,
pakiet pozapłacowych benefitów,
możliwość udziału w ciekawych projektach.