ID:240147
Asystent/ka działu księgowego (język francuski)
Numer referencyjny: a0t5800000OZQN9AAP
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent/ka działu księgowego (język francuski)
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:- wprowadzanie danych do systemu,
- procesowanie dokumentów księgowych (obieg, weryfikacja, księgowanie, sprawdzanie),
- przygotowywanie prostych raportów z zakresu pracy działu,
- kontakt z dostawcami oraz innymi działami firmy,
- sprawdzanie statusu faktur i płatności na koncie dostawcy.
Wymagania:- podstawowa znajomość MS Excel,
- praktyczna znajomość języka francuskiego na poziomie minimum B2 - warunek konieczny!
- mile widziani absolwenci lub studenci ostatnich lat kierunków: finanse i rachunkowość, zarządzanie, ekonomia itp.
Oferujemy:- zatrudnienie w o oparciu o umowę o pracę tymczasową,
- atrakcyjne wynagrodzenie (minimum 4500 zł brutto/miesiąc),
- zatrudnienie na minimum 3 miesiące,
- pakiet szkoleń wewnętrznych,
- poszerzanie kompetencji językowych,
- możliwość zdobycia doświadczenia w księgowości w międzynarodowym przedsiębiorstwie.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent/ka działu księgowego (język francuski)
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:wprowadzanie danych do systemu,
procesowanie dokumentów księgowych (obieg, weryfikacja, księgowanie, sprawdzanie),
przygotowywanie prostych raportów z zakresu pracy działu,
kontakt z dostawcami oraz innymi działami firmy,
sprawdzanie statusu faktur i płatności na koncie dostawcy.
Wymagania:podstawowa znajomość MS Excel,
praktyczna znajomość języka francuskiego na poziomie minimum B2 - warunek konieczny!
mile widziani absolwenci lub studenci ostatnich lat kierunków: finanse i rachunkowość, zarządzanie, ekonomia itp.
Oferujemy:zatrudnienie w o oparciu o umowę o pracę tymczasową,
atrakcyjne wynagrodzenie (minimum 4500 zł brutto/miesiąc),
zatrudnienie na minimum 3 miesiące,
pakiet szkoleń wewnętrznych,
poszerzanie kompetencji językowych,
możliwość zdobycia doświadczenia w księgowości w międzynarodowym przedsiębiorstwie.