zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:246010

Asystent/ka w Pionie Zarządzania Nieruchomościami




Asystent/ka

w Pionie Zarządzania Nieruchomościami
w Biurze Regionalnym w Warszawie

 
Jesteśmy międzynarodową firmą handlową, która stawia na efektywność, dynamikę i fair play. Nasz sukces w Polsce tworzy kilkanaście tysięcy zaangażowanych pracowników. Dołącz do nas! Zadbamy o Twoją przyszłość, oferując Ci rozwój zawodowy i możliwość wykorzystania Twoich mocnych stron.

Jakie będą Twoje zadania:
  • tłumaczenie dokumentów służbowych, przygotowywanie prezentacji, raportów i analiz z wykorzystaniem programu Excel i Power Point
  • redagowanie pism i wiadomości służbowych
  • przygotowywanie i analizowanie dokumentów, nadzór nad ich prawidłowym obiegiem i umieszczanie ich w systemie
  • samodzielne prowadzenie zleconych projektów
  • organizowanie pracy biura, spotkań służbowych, prowadzenie kalendarza przełożonego i współpraca z pracownikami działu.
Czego oczekujemy od Ciebie:
  • umiejętność swobodnego komunikowania się w języku niemieckim w mowie i piśmie
  • doskonałej  znajomości pakietu MS Office (głównie Power Point i Excel)
  • umiejętności profesjonalnego przygotowania prezentacji
  • bardzo dobrej organizacja własnej pracy
  • komunikatywności, sumienności oraz odpowiedzialności.
Co Ci zapewnimy:
Czekają na Ciebie ciekawe i odpowiedzialne zadania w dynamicznym zespole, gdzie panuje atmosfera wzajemnego szacunku. Obok różnorodnych możliwości rozwoju zapewnimy Ci atrakcyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet socjalny
Aplikacja powinna zawierać klauzulę następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r."

Buduj razem z nami przyszłość pełną sukcesów!



Aplikuj już dziś www.kaufland.pl/kariera

Asystent/ka

w Pionie Zarządzania Nieruchomościami

w Biurze Regionalnym w Warszawie

Jesteśmy międzynarodową firmą handlową, która stawia na efektywność, dynamikę i fair play. Nasz sukces w Polsce tworzy kilkanaście tysięcy zaangażowanych pracowników. Dołącz do nas! Zadbamy o Twoją przyszłość, oferując Ci rozwój zawodowy i możliwość wykorzystania Twoich mocnych stron.

Jakie będą Twoje zadania:
  • tłumaczenie dokumentów służbowych, przygotowywanie prezentacji, raportów i analiz z wykorzystaniem programu Excel i Power Point
  • redagowanie pism i wiadomości służbowych
  • przygotowywanie i analizowanie dokumentów, nadzór nad ich prawidłowym obiegiem i umieszczanie ich w systemie
  • samodzielne prowadzenie zleconych projektów
  • organizowanie pracy biura, spotkań służbowych, prowadzenie kalendarza przełożonego i współpraca z pracownikami działu.
Czego oczekujemy od Ciebie:
  • umięjetności swobodnego komunikowania się w języku niemieckim w mowie i piśmie
  • doskonałej  znajomości pakietu MS Office (głównie Power Point i Excel)
  • umiejętności profesjonalnego przygotowania prezentacji
  • bardzo dobrej organizacja własnej pracy
  • komunikatywności, sumienności oraz odpowiedzialności.
Co Ci zapewnimy:
Czekają na Ciebie ciekawe i odpowiedzialne zadania w dynamicznym zespole, gdzie panuje atmosfera wzajemnego szacunku. Obok różnorodnych możliwości rozwoju zapewnimy Ci atrakcyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet socjalny.

Zobacz również


zobacz więcej ofert
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama