ID:241762
Asystent/ka zarządu
Numer referencyjny: a0t5800000OaukSAAR
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent/ka zarządu
Miejsce pracy: Mokotów, Warszawa
Obowiązki:- wspieranie zespołu zarządzającego przy planowaniu ich harmonogramu dnia tj: organizowanie podróży służbowych, spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,
- zarządzanie pocztą przychodzącą i wychodzącą,
- pomoc przy organizowaniu spotkań zarządu; zarządzanie kalendarzem managerów,
- pomoc w przygotowywaniu materiałów prezentacyjnych,
- wsparcie działu eventowego i sprzedaży (organizacja eventów dla pracowników wewnętrznych i zewnętrznych - konsultantów i liderów),
- tłumaczenia,
- przygotowywanie bieżących raportów.
Wymagania: - płynna znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie),
- bardzo dobra znajomość środowiska MS Office,
- minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku - zwłaszcza w środowisku korporacyjnym,
- komunikatywność,
- miła aparycja,
- zdolności komunikacyjne, umiejętność pracy zespołowej,
- dobra organizacja pracy własnej,
- doświadczenie w prowadzeniu własnych projektów będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:- umowę o pracę,
- bardzo atrakcyjne wynagrodzenie,
- pakiet benefitów pozapłacowych,
- pracę w międzynarodowym środowisku, możliwość podnoszenia kompetencji zawodowych,
- pracę w młodym i energicznym zespole,
- oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent/ka zarządu
Miejsce pracy: Mokotów, Warszawa
Obowiązki:
- wspieranie zespołu zarządzającego przy planowaniu ich harmonogramu dnia tj: organizowanie podróży służbowych, spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,
- zarządzanie pocztą przychodzącą i wychodzącą,
- pomoc przy organizowaniu spotkań zarządu; zarządzanie kalendarzem managerów,
- pomoc w przygotowywaniu materiałów prezentacyjnych,
- wsparcie działu eventowego i sprzedaży (organizacja eventów dla pracowników wewnętrznych i zewnętrznych - konsultantów i liderów),
- tłumaczenia,
- przygotowywanie bieżących raportów.
Wymagania:
- płynna znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie),
- bardzo dobra znajomość środowiska MS Office,
- minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku - zwłaszcza w środowisku korporacyjnym,
- komunikatywność,
- miła aparycja,
- zdolności komunikacyjne, umiejętność pracy zespołowej,
- dobra organizacja pracy własnej,
- doświadczenie w prowadzeniu własnych projektów będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- bardzo atrakcyjne wynagrodzenie,
- pakiet benefitów pozapłacowych,
- pracę w międzynarodowym środowisku, możliwość podnoszenia kompetencji zawodowych,
- pracę w młodym i energicznym zespole,
- oferta dotyczy pracy tymczasowej.