zmień miasto
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:241762

Asystent/ka zarządu

Numer referencyjny: a0t5800000OaukSAAR

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Asystent/ka zarządu
Miejsce pracy: Mokotów, Warszawa

Obowiązki:
  • wspieranie zespołu zarządzającego przy planowaniu ich harmonogramu dnia tj: organizowanie podróży służbowych, spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,
  • zarządzanie pocztą przychodzącą i wychodzącą,
  • pomoc przy organizowaniu spotkań zarządu; zarządzanie kalendarzem managerów,
  • pomoc w przygotowywaniu materiałów prezentacyjnych,
  • wsparcie działu eventowego i sprzedaży (organizacja eventów dla pracowników wewnętrznych i zewnętrznych - konsultantów i liderów),
  • tłumaczenia,
  • przygotowywanie bieżących raportów.
Wymagania:
  • płynna znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie),
  • bardzo dobra znajomość środowiska MS Office,
  • minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku - zwłaszcza w środowisku korporacyjnym,
  • komunikatywność,
  • miła aparycja,
  • zdolności komunikacyjne, umiejętność pracy zespołowej,
  • dobra organizacja pracy własnej,
  • doświadczenie w prowadzeniu własnych projektów będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
  • umowę o pracę,
  • bardzo atrakcyjne wynagrodzenie,
  • pakiet benefitów pozapłacowych,
  • pracę w międzynarodowym środowisku, możliwość podnoszenia kompetencji zawodowych,
  • pracę w młodym i energicznym zespole,
  • oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Asystent/ka zarządu

Miejsce pracy: Mokotów, Warszawa

Obowiązki:
  • wspieranie zespołu zarządzającego przy planowaniu ich harmonogramu dnia tj: organizowanie podróży służbowych, spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,
  • zarządzanie pocztą przychodzącą i wychodzącą,
  • pomoc przy organizowaniu spotkań zarządu; zarządzanie kalendarzem managerów,
  • pomoc w przygotowywaniu materiałów prezentacyjnych,
  • wsparcie działu eventowego i sprzedaży (organizacja eventów dla pracowników wewnętrznych i zewnętrznych - konsultantów i liderów),
  • tłumaczenia,
  • przygotowywanie bieżących raportów.
Wymagania:
  • płynna znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie),
  • bardzo dobra znajomość środowiska MS Office,
  • minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku - zwłaszcza w środowisku korporacyjnym,
  • komunikatywność,
  • miła aparycja,
  • zdolności komunikacyjne, umiejętność pracy zespołowej,
  • dobra organizacja pracy własnej,
  • doświadczenie w prowadzeniu własnych projektów będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
  • umowę o pracę,
  • bardzo atrakcyjne wynagrodzenie,
  • pakiet benefitów pozapłacowych,
  • pracę w międzynarodowym środowisku, możliwość podnoszenia kompetencji zawodowych,
  • pracę w młodym i energicznym zespole,
  • oferta dotyczy pracy tymczasowej.

Zobacz również


zobacz więcej ofert
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama