zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:242176

Asystent kierownika zarządzania kategorią

Eurocash
w związku z prężnym rozwojem i aktualnie prowadzonym projektem „abc na kołach” – poszukuje kandydatów na poniższe stanowisko.


ASYSTENT KIEROWNIKA ZARZĄDZANIA KATEGORIĄ


Miejsce pracy: Warszawa

KLUCZOWE ZADANIA:
  • Wsparcie kierownika kategorii w zarządzaniu asortymentem sklepów,
  • Pomoc w przygotowywaniu raportów i analiz sprzedażowych,
  • Wprowadzanie i kontrola cen w systemach sprzedażowych,
  • Przygotowywanie dokumentacji do wprowadzania nowych produktów,
  • Bieżące wsparcie sklepów w zarządzaniu asortymentem i kontroli dostaw,
  • Organizacja spotkań z dostawcami.

IDEALNY KANDYDAT POWINIEN:
  • Wykazywać podstawową znajomość branży FMCG,
  • Posiadać zdolności analityczne i szybko się uczyć,
  • Sprawnie i efektywnie organizować swoją pracę,
  • Znać dobrze MS Office, zwłaszcza Excel,
  • Mieć wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego oraz systemu SAP.
NA TYM STANOWISKU ZAPEWNIAMY:
  • Pracę w młodym, dynamicznym zespole,
  • Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego (udział w szkoleniach oraz spotkaniach strategicznych firmy),
  • Realny wpływ na działalność biznesu,
  • Bogaty pakiet benefitów,    
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy – telefon, laptop.








          

WYRAŻAM ZGODĘ NA PRZETWARZANIE MOICH DANYCH OSOBOWYCH DLA POTRZEB NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI PROCESU REKRUTACJI (ZGODNIE Z USTAWĄ Z DNIA. 28.08.1997 ROKU O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH; TEKST JEDNOLITY: DZ.U.Z 2016R., POZ.1182 ZE ZM.).


Eurocash

w związku z prężnym rozwojem i aktualnie prowadzonym projektem „abc na kołach” – poszukuje kandydatów na poniższe stanowisko.

Asystent kierownika zarządzania kategorią
Miejsce pracy: Warszawa

Kluczowe zadania:
  •     Wsparcie kierownika kategorii w zarządzaniu asortymentem sklepów,
  •     Pomoc w przygotowywaniu raportów i analiz sprzedażowych,
  •     Wprowadzanie i kontrola cen w systemach sprzedażowych,
  •     Przygotowywanie dokumentacji do wprowadzania nowych produktów,
  •     Bieżące wsparcie sklepów w zarządzaniu asortymentem i kontroli dostaw,
  •     Organizacja spotkań z dostawcami.
Idealny kandydat powinien:
  •     Wykazywać podstawową znajomość branży FMCG,
  •     Posiadać zdolności analityczne i szybko się uczyć,
  •     Sprawnie i efektywnie organizować swoją pracę,
  •     Znać dobrze MS Office, zwłaszcza Excel,
  •     Mieć wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
  •     Mile widziana znajomość języka angielskiego oraz systemu SAP.
Na tym stanowisku zapewniamy:
  •     Pracę w młodym, dynamicznym zespole,
  •   Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego (udział w szkoleniach oraz spotkaniach strategicznych firmy),
  •     Realny wpływ na działalność biznesu,
  •     Bogaty pakiet benefitów,
  •     Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy – telefon, laptop.      
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie
aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama