ID:245023
Asystent w dziale księgowości i kontrolingu (k/m)
Numer referencyjny: a0t4H00000ZtnVIQAZ
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent w dziale księgowości i kontrolingu (k/m)
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:- sprawdzanie kompletności oraz archiwizacja faktur sprzedaży,
- zarządzanie dokumentacją oraz prowadzenie bieżącej korespondencji,
- przygotowywanie prezentacji, raportów, statystyk oraz podsumowań.
Wymagania:- wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat studiów kierunków takich jak: finanse i rachunkowość, ekonomia oraz pokrewne,
- mile widziane wcześniejsze doświadczenie w pracy administracyjnej,
- dobra znajomość języka angielskiego (umożliwiająca swobodną komunikację),
- dobra znajomość MS Office,
- komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej,
- dobra organizacja pracy własnej, sumienność.
Oferujemy:- umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- elastyczne godziny pracy (1/2 etatu),
- pakiet benefitów pozapłacowych,
- możliwość rozwoju w międzynarodowym przedsiębiorstwie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- przyjazny, energiczny zespół.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent w dziale księgowości i kontrolingu (k/m)
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:sprawdzanie kompletności oraz archiwizacja faktur sprzedaży,
zarządzanie dokumentacją oraz prowadzenie bieżącej korespondencji,
przygotowywanie prezentacji, raportów, statystyk oraz podsumowań.
Wymagania:wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat studiów kierunków takich jak: finanse i rachunkowość, ekonomia oraz pokrewne,
mile widziane wcześniejsze doświadczenie w pracy administracyjnej,
dobra znajomość języka angielskiego (umożliwiająca swobodną komunikację),
dobra znajomość MS Office,
komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej,
dobra organizacja pracy własnej, sumienność.
Oferujemy:umowę o pracę,
atrakcyjne wynagrodzenie,
elastyczne godziny pracy (1/2 etatu),
pakiet benefitów pozapłacowych,
możliwość rozwoju w międzynarodowym przedsiębiorstwie o ugruntowanej pozycji na rynku,
przyjazny, energiczny zespół.