zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:245023

Asystent w dziale księgowości i kontrolingu (k/m)

Numer referencyjny: a0t4H00000ZtnVIQAZ

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Asystent w dziale księgowości i kontrolingu (k/m)
Miejsce pracy: Warszawa

Obowiązki:
  • sprawdzanie kompletności oraz archiwizacja faktur sprzedaży,
  • zarządzanie dokumentacją oraz prowadzenie bieżącej korespondencji,
  • przygotowywanie prezentacji, raportów, statystyk oraz podsumowań.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat studiów kierunków takich jak: finanse i rachunkowość, ekonomia oraz pokrewne,
  • mile widziane wcześniejsze doświadczenie w pracy administracyjnej,
  • dobra znajomość języka angielskiego (umożliwiająca swobodną komunikację),
  • dobra znajomość MS Office,
  • komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej,
  • dobra organizacja pracy własnej, sumienność.
Oferujemy:
  • umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • elastyczne godziny pracy (1/2 etatu),
  • pakiet benefitów pozapłacowych,
  • możliwość rozwoju w międzynarodowym przedsiębiorstwie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • przyjazny, energiczny zespół.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:



Asystent w dziale księgowości i kontrolingu (k/m)

Miejsce pracy: Warszawa

Obowiązki:sprawdzanie kompletności oraz archiwizacja faktur sprzedaży,
zarządzanie dokumentacją oraz prowadzenie bieżącej korespondencji,
przygotowywanie prezentacji, raportów, statystyk oraz podsumowań.


Wymagania:wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat studiów kierunków takich jak: finanse i rachunkowość, ekonomia oraz pokrewne,
mile widziane wcześniejsze doświadczenie w pracy administracyjnej,
dobra znajomość języka angielskiego (umożliwiająca swobodną komunikację),
dobra znajomość MS Office,
komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej,
dobra organizacja pracy własnej, sumienność.


Oferujemy:umowę o pracę,
atrakcyjne wynagrodzenie,
elastyczne godziny pracy (1/2 etatu),
pakiet benefitów pozapłacowych,
możliwość rozwoju w międzynarodowym przedsiębiorstwie o ugruntowanej pozycji na rynku,
przyjazny, energiczny zespół.
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama