ID:253655
Customer Service Agent (niemiecki)
CCIG GROUP to wyjątkowa organizacja działająca na rynku Call & Contact Center w kilkunastu oddziałach w Polsce. Specjalizujemy się w wielokanałowej komunikacji biznesu z klientem końcowym, zarówno B2B jak i B2C. Wykorzystujemy tradycyjne środki komunikacji jak i te niestandardowe. Dołącz do zespołu najlepszych specjalistów i sprawdź co możesz zyskać na współpracy z nami. Obecnie do naszego zespołu w Warszawie poszukujemy osób na stanowisko: Customer Service Agent z językiem niemieckim.
Customer Service Agent (niemiecki)
Twoje zadania:
- obsługa połączeń przychodzących i wychodzących,
- obsługa mailowa klientów,
- współpraca z innymi działami
Szukamy osoby, która:
- posługuje się językiem niemieckim na poziomie średniozaawansowanym (minimum B2),
- jest gotowa pracować w pełnym wymiarze godzin (9:00-17:00) od poniedziałku do piątku,
- nie boi się wyzwań, a praca z klientem przynosi jej satysfakcję,
- jest pełna entuzjazmu i cierpliwości,
- odznacza się skrupulatnością i dba o jakość pracy.
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie (stawka godzinowa + przejrzysty pakiet prowizyjny),
- pełny pakiet szkoleń umożliwiający dobry start,
- pracę w międzynarodowym zespole,
- współpracę z wykwalifikowaną kadrą managerską,
- salę relaksu, w której będziesz mógł odpocząć w trakcie przerw.
Miejsce:Warszawa |
Warszawa |
|
CCIG GROUP to wyjątkowa organizacja działająca na rynku Call & Contact Center w kilkunastu oddziałach w Polsce. Specjalizujemy się w wielokanałowej komunikacji biznesu z klientem końcowym, zarówno B2B jak i B2C. Wykorzystujemy tradycyjne środki komunikacji jak i te niestandardowe. Dołącz do zespołu najlepszych specjalistów i sprawdź co możesz zyskać na współpracy z nami. Obecnie do naszego zespołu w Warszawie poszukujemy osób na stanowisko: Customer Service Agent z językiem niemieckim.
Customer Service Agent (niemiecki)
Twoje zadania:
obsługa połączeń przychodzących i wychodzących,
obsługa mailowa klientów,
współpraca z innymi działami
Szukamy osoby, która:
posługuje się językiem niemieckim na poziomie średniozaawansowanym (minimum B2),
jest gotowa pracować w pełnym wymiarze godzin (9:00-17:00) od poniedziałku do piątku,
nie boi się wyzwań, a praca z klientem przynosi jej satysfakcję,
jest pełna entuzjazmu i cierpliwości,
odznacza się skrupulatnością i dba o jakość pracy.
Oferujemy:
atrakcyjne wynagrodzenie (stawka godzinowa + przejrzysty pakiet prowizyjny),
pełny pakiet szkoleń umożliwiający dobry start,
pracę w międzynarodowym zespole,
współpracę z wykwalifikowaną kadrą managerską,
salę relaksu, w której będziesz mógł odpocząć w trakcie przerw.
Miejsce:Warszawa
Warszawa