ID:251772
Customer Service Agent with Romanian
CCIG Group to wyjątkowa organizacja w branży contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu. Stawiamy na elastyczne procesy, nowoczesne technologie i kreatywnych ludzi. Jesteśmy największą grupą call center w Polsce, z oddziałami w ponad 13 miastach w Polsce.
Customer Service Agent with Romanian
Twoje zadania:
- obsługa infolinii przychodzącej w jednym z wyżej wymienionych języków, w tym spraw dotyczących terminów lotów i rezerwacji,
- obsługa połączeń wychodzących związanych ze zmianami rozkładów lotów, rezerwacji lub innych spraw dotyczących linii lotniczej,
- obsługa procesu reklamacji klientów linii lotniczej,
- obsługa systemu rezerwacji lotniczej,
- obsługa Livechata.
Poszukujemy osób, które:
- bardzo dobrze, zarówno w mowie i piśmie, posługują się językiem rumuńskim,
- znają język angielski w stopniu komunikatywnym, niezbędnym do obsługi systemu,
- chcą rozwijać się językowo w pracy w międzynarodowym zespole,
- cechuje je komunikatywność, dokładność i nastawienie na realizację zadań,
- lubią pracę z ludźmi.
Dla Ciebie:
- gwarantowaną stawkę za każdą godzinę + atrakcyjny system prowizyjny,
- dwie wypłaty w miesiącu,
- możliwość pracy w systemie full-time lub part-time, od poniedziałku do niedzieli, od 8 do 17,
- profesjonalne przygotowanie do roli i realizacji zadań,
- rozwojową pracę międzynarodowym zespole,
- możliwość awansu i rozwoju w strukturach CCIG Group,
- kartę rabatową, pyszną poranną kawę i rozmowy w 15 językach w sali relaksu.
Miejsce:Warszawa |
|
|
CCIG Group to wyjątkowa organizacja w branży contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu. Stawiamy na elastyczne procesy, nowoczesne technologie i kreatywnych ludzi. Jesteśmy największą grupą call center w Polsce, z oddziałami w ponad 13 miastach w Polsce.
Customer Service Agent with Romanian
Twoje zadania:
obsługa infolinii przychodzącej w jednym z wyżej wymienionych języków, w tym spraw dotyczących terminów lotów i rezerwacji,
obsługa połączeń wychodzących związanych ze zmianami rozkładów lotów, rezerwacji lub innych spraw dotyczących linii lotniczej,
obsługa procesu reklamacji klientów linii lotniczej,
obsługa systemu rezerwacji lotniczej,
obsługa Livechata.
Poszukujemy osób, które:
bardzo dobrze, zarówno w mowie i piśmie, posługują się językiem rumuńskim,
znają język angielski w stopniu komunikatywnym, niezbędnym do obsługi systemu,
chcą rozwijać się językowo w pracy w międzynarodowym zespole,
cechuje je komunikatywność, dokładność i nastawienie na realizację zadań,
lubią pracę z ludźmi.
Dla Ciebie:
gwarantowaną stawkę za każdą godzinę + atrakcyjny system prowizyjny,
dwie wypłaty w miesiącu,
możliwość pracy w systemie full-time lub part-time, od poniedziałku do niedzieli, od 8 do 17,
profesjonalne przygotowanie do roli i realizacji zadań,
rozwojową pracę międzynarodowym zespole,
możliwość awansu i rozwoju w strukturach CCIG Group,
kartę rabatową, pyszną poranną kawę i rozmowy w 15 językach w sali relaksu.
Miejsce:Warszawa