zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:258003

HR Generalist with Payroll

Numer referencyjny: a0t6N000000A1bTQAS

Firma: Trenkwalder

Miejsce pracy: woj. mazowieckie, Warszawa

Data publikacji: 2021-07-09

 

Branża: Kadry / HR, Doradztwo personalne

Rodzaj: Praca stała

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

HR Generalist with Payroll
Miejsce pracy: Warszawa

Obowiązki:
  • zapewnianie wsparcia w szerokim zakresie ogólnych tematów HR pracownikom klienta i innym odpowiednim interesariuszom ze wszystkich pionach biznesowych w ramach funkcji HR,
  • odpowiedzialność za codzienne funkcjonowanie kadry płacowej w polskim podmiocie,
  • ścisła współpraca z szefem działu kadr dla wyznaczonych krajów oraz z pracownikami HR z biura w Danii, a także z zewnętrznym dostawcą usług kadrowo-płacowych w trakcie transformacji i po jej zakończeniu w ramach codziennej działalności,
  • zarządzanie wdrożeniami płac w nowych krajach i zapewnienie przestrzegania wszystkich przepisów oraz zgodności firmy z federalnymi, stanowymi i lokalnymi wymogami prawnymi poprzez badanie istniejących i nowych przepisów; egzekwowanie przestrzegania wymagań; doradzanie lokalnej i globalnej organizacji usług HR oraz partnerom outsourcingowym w zakresie potrzebnych działań,
  • wdrażanie, utrzymywanie i aktualizacja procesów i danych płacowych - zarządzanie systemem płac i wspieranie szerszego biznesu; sprawdzanie poprawności płac i bycie punktem kontaktowym dla wszystkich zapytań wewnętrznych i zewnętrznych,
  • zapewnienie wysokiej jakości usług HR w procesach (np. zarządzanie pracownikami, płace, wynagrodzenia, świadczenia, nieobecność, pozyskiwanie talentów)
  • przetwarzanie i koordynacja napływających zapytań oraz odpowiadanie na ogólne pytania HR,
  • zrozumienie agendy biznesowej, komercyjnej, kulturowej i strategicznej oraz pomoc w kształtowaniu kultury i wartości organizacji oraz wcielanie ich w życie w przyszłości komunikowanie usług, inicjatyw i programów HR,
  • wspieranie pracowników i menedżerów w zrozumieniu i przestrzeganiu polityk i wytycznych HR.
Wymagania:
  • ukończone studia wyższe w zakresie administracji biznesowej / finansów / HR, z certyfikatem z listy płac,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • doświadczenie w pracy z rozwiązaniami chmurowymi HRIT,
  • pasja do pracy z procesami kadrowymi, procesami płacowymi oraz wiedza na temat polskiego ustawodawstwa płacowego,
  • międzynarodowe doświadczenie w pracy w organizacjach zorientowanych na klienta o szerokiej złożoności - atut dodatkowy,
  • terminowość w działaniu oraz doświadczenie w pracy z systemami informatycznymi, takimi jak Excel, Payroll Software i Integration Software. Dodatkową zaletą jest znajomość programu Workday,
  • "ciekowość biznesowa" z nastawieniem skierowanym na zewnątrz i wyraźnym zainteresowaniem tym, co dzieje się w szerszych trendach rynkowych,
  • Kierowanie się jakością i posiadanie analitycznego podejścia do rozwiązywania problemów
  • wysoka motywacja, a także orientacja na zespół, umiejętność ustalania priorytetów i ich wdrażanie,
  • świetne umiejętności komunikacyjne,
  • sprawdzone umiejętności zarządzania interesariuszami - kontakt się z szeroką gamą ludzi, lokalnie i regionalnie,
  • znajomość języka angielskiego i polskiego biegle w biznesie, inne języki europejskie są bardzo mile widziane.
Oferujemy:
  • umowę o pracę na czas określony 12 miesięcy,
  • pracę na stanowisku o globalnym, złożonym zasięgu,
  • możliwość uczestnictwa w najnowocześniejszych i najbardziej aktualnych działaniach z zakresu HR,
  • możliwość zdobycia cennej wiedzy i poszerzenia kompetencji,
  • premię roczną i pakiet dodatkowych benefitów.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:



HR Generalist with Payroll

Miejsce pracy: Warszawa

Obowiązki:zapewnianie wsparcia w szerokim zakresie ogólnych tematów HR pracownikom klienta i innym odpowiednim interesariuszom ze wszystkich pionach biznesowych w ramach funkcji HR,
odpowiedzialność za codzienne funkcjonowanie kadry płacowej w polskim podmiocie,
ścisła współpraca z szefem działu kadr dla wyznaczonych krajów oraz z pracownikami HR z biura w Danii, a także z zewnętrznym dostawcą usług kadrowo-płacowych w trakcie transformacji i po jej zakończeniu w ramach codziennej działalności,
zarządzanie wdrożeniami płac w nowych krajach i zapewnienie przestrzegania wszystkich przepisów oraz zgodności firmy z federalnymi, stanowymi i lokalnymi wymogami prawnymi poprzez badanie istniejących i nowych przepisów; egzekwowanie przestrzegania wymagań; doradzanie lokalnej i globalnej organizacji usług HR oraz partnerom outsourcingowym w zakresie potrzebnych działań,
wdrażanie, utrzymywanie i aktualizacja procesów i danych płacowych - zarządzanie systemem płac i wspieranie szerszego biznesu; sprawdzanie poprawności płac i bycie punktem kontaktowym dla wszystkich zapytań wewnętrznych i zewnętrznych,
zapewnienie wysokiej jakości usług HR w procesach (np. zarządzanie pracownikami, płace, wynagrodzenia, świadczenia, nieobecność, pozyskiwanie talentów)
przetwarzanie i koordynacja napływających zapytań oraz odpowiadanie na ogólne pytania HR,
zrozumienie agendy biznesowej, komercyjnej, kulturowej i strategicznej oraz pomoc w kształtowaniu kultury i wartości organizacji oraz wcielanie ich w życie w przyszłości komunikowanie usług, inicjatyw i programów HR,
wspieranie pracowników i menedżerów w zrozumieniu i przestrzeganiu polityk i wytycznych HR.


Wymagania:ukończone studia wyższe w zakresie administracji biznesowej / finansów / HR, z certyfikatem z listy płac,
doświadczenie na podobnym stanowisku,
doświadczenie w pracy z rozwiązaniami chmurowymi HRIT,
pasja do pracy z procesami kadrowymi, procesami płacowymi oraz wiedza na temat polskiego ustawodawstwa płacowego,
międzynarodowe doświadczenie w pracy w organizacjach zorientowanych na klienta o szerokiej złożoności - atut dodatkowy,
terminowość w działaniu oraz doświadczenie w pracy z systemami informatycznymi, takimi jak Excel, Payroll Software i Integration Software. Dodatkową zaletą jest znajomość programu Workday,
"ciekowość biznesowa" z nastawieniem skierowanym na zewnątrz i wyraźnym zainteresowaniem tym, co dzieje się w szerszych trendach rynkowych,
Kierowanie się jakością i posiadanie analitycznego podejścia do rozwiązywania problemów
wysoka motywacja, a także orientacja na zespół, umiejętność ustalania priorytetów i ich wdrażanie,
świetne umiejętności komunikacyjne,
sprawdzone umiejętności zarządzania interesariuszami - kontakt się z szeroką gamą ludzi, lokalnie i regionalnie,
znajomość języka angielskiego i polskiego biegle w biznesie, inne języki europejskie są bardzo mile widziane.


Oferujemy:umowę o pracę na czas określony 12 miesięcy,
pracę na stanowisku o globalnym, złożonym zasięgu,
możliwość uczestnictwa w najnowocześniejszych i najbardziej aktualnych działaniach z zakresu HR,
możliwość zdobycia cennej wiedzy i poszerzenia kompetencji,
premię roczną i pakiet dodatkowych benefitów.


Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama