ID:247643
HR administrator (m/k) (z językiem francuskim i angielskim)
Numer referencyjny: a0t4H00000pM5LqQAK
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
HR administrator (m/k) (z językiem francuskim i angielskim)
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:- przygotowywanie umów dla pracowników oraz innych dokumentów związanych z procesem zatrudnienia,
- przygotowywanie raportów oraz analiza danych dotyczących administracji pracowników,
- udzielanie pomocy pracownikom oraz managerom we Francji, w tematyce dotyczącej procesów HR (telefonicznie oraz mailowo),
- wsparcie globalnych zespołów HR w codziennych projektach i działaniach.
Wymagania:- bardzo dobra znajomość języka francuskiego - umożliwiająca swobodną komunikację (poziom minimum C1),
- dobra znajomość języka angielskiego (poziom min. B2),
- komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej,
- wcześniejsze doświadczenie w organizacjach SSC/BPO będzie dużym atutem,
- mile widziane zainteresowanie branżą HR.
Oferujemy:- umowę o pracę na minimum 6 miesięcy z możliwością podjęcia dłuższej współpracy,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- pracę w międzynarodowym środowisku,
- pakiet szkoleń,
- benefity pozapłacowe.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
HR administrator (m/k) (z językiem francuskim i angielskim)
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
- przygotowywanie umów dla pracowników oraz innych dokumentów związanych z procesem zatrudnienia,
- przygotowywanie raportów oraz analiza danych dotyczących administracji pracowników,
- udzielanie pomocy pracownikom oraz managerom we Francji, w tematyce dotyczącej procesów HR (telefonicznie oraz mailowo),
- wsparcie globalnych zespołów HR w codziennych projektach i działaniach.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka francuskiego - umożliwiająca swobodną komunikację (poziom minimum C1),
- dobra znajomość języka angielskiego (poziom min. B2),
- komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej,
- wcześniejsze doświadczenie w organizacjach SSC/BPO będzie dużym atutem,
- mile widziane zainteresowanie branżą HR
Oferujemy:
- umowę o pracę na minimum 6 miesięcy z możliwością podjęcia dłuższej współpracy,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- pracę w międzynarodowym środowisku,
- pakiet szkoleń,
- benefity pozapłacowe.