CCIG Group to największa organizacja w branży Call and Contacts w Polsce. Dynamiczny rozwój firmy pozwala nam na rozszerzenie rynków o kolejne języki. Do naszego biura w Warszawie poszukujemy osoby ze znajomością języka angielskiego.
Konsultant Infolinii Lotniczej z j. angielskim!
Zrób krok w kierunku rozwoju swojej kariery i zaaplikuj do nas już dziś.
Zaczynamy 30.05!
Infolinia w branży lotniczej z j. angielskim!
Miejsce pracy:
Warszawa
Twoje zadania:
obsługa infolinii przychodzącej w tym spraw dotyczących terminów lotów i rezerwacji,
obsługa korespondencji mailowej,
obsługa live-chatu,
obsługa połączeń wychodzących związanych ze zmianami rozkładów lotów lub innych spraw dotyczących linii lotniczej,
wsparcie pasażerów na każdym etapie podróży,
obsługa procesu reklamacji klientów linii lotniczej,
wsparcie Klienta w oficjalnej korespondencji.
Wymagania:
język angielski na poziomie B2 lub wyższym,
otwartość i komunikatywność,
dyspozycyjność minimum 100h w godzinach pracy projektu (projekt pracuje 24h/7dni w tygodniu), zaczynamy 30.05!
dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań, chęć do pracy:)
Oferujemy w zamian
gwarantowaną stawkę za każdą godzinę + system prowizyjny,
dwie wypłaty w miesiącu,
elastyczny grafik,
pakiet szkoleń, które pozwolą Ci przygotować się do realizacji zadań,
pakiet benefitów: karta Miltisport, prywatne ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna,
rozwojową pracę międzynarodowym zespole,
możliwość awansu i rozwoju w strukturach CCIG Group,
dostęp do biblioteczki, sali relaksu oraz karty rabatowej.
Infolinia w branży lotniczej z j. angielskim!
CCIG Group to największa organizacja w branży Call and Contacts w Polsce. Dynamiczny rozwój firmy pozwala nam na rozszerzenie rynków o kolejne języki. Do naszego biura w Warszawie poszukujemy osoby ze znajomością języka angielskiego.
Konsultant Infolinii Lotniczej z j. angielskim!
Zrób krok w kierunku rozwoju swojej kariery i zaaplikuj do nas już dziś.
Zaczynamy 30.05!
Infolinia w branży lotniczej z j. angielskim!
Miejsce pracy:
Warszawa
Twoje zadania:
obsługa infolinii przychodzącej w tym spraw dotyczących terminów lotów i rezerwacji,
obsługa korespondencji mailowej,
obsługa live-chatu,
obsługa połączeń wychodzących związanych ze zmianami rozkładów lotów lub innych spraw dotyczących linii lotniczej,
wsparcie pasażerów na każdym etapie podróży,
obsługa procesu reklamacji klientów linii lotniczej,
wsparcie Klienta w oficjalnej korespondencji.
Wymagania:
język angielski na poziomie B2 lub wyższym,
otwartość i komunikatywność,
dyspozycyjność minimum 100h w godzinach pracy projektu (projekt pracuje 24h/7dni w tygodniu), zaczynamy 30.05!
dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań, chęć do pracy:)
Oferujemy w zamian
gwarantowaną stawkę za każdą godzinę + system prowizyjny,
dwie wypłaty w miesiącu,
elastyczny grafik,
pakiet szkoleń, które pozwolą Ci przygotować się do realizacji zadań,
pakiet benefitów: karta Miltisport, prywatne ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna,
rozwojową pracę międzynarodowym zespole,
możliwość awansu i rozwoju w strukturach CCIG Group,
dostęp do biblioteczki, sali relaksu oraz karty rabatowej.