ID:245499
Learning Services HR Administrator (wymagany język francuski)
Numer referencyjny: a0t4H00000pM0ShQAK
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Learning Services HR Administrator (wymagany język francuski)
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:- aktualizacja transkrypcji edukacyjnych dla pracowników,
- odpowiadanie na pytania pracowników,
- wsparcie w zakresie wdrażania oraz prowadzenia szkoleń,
- współpraca z dostawcami szkoleń,
- współpraca z kluczowymi interesariuszami oraz managerami.
Wymagania:- bardzo dobra znajomość języka francuskiego umożliwiająca swobodną komunikację - warunek konieczny!
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
- dobra organizacja pracy własnej,
- wcześniejsze doświadczenie w organizacjach SSC/BPO będzie dużym atutem,
- mile widziane zainteresowanie branżą HR.
Oferujemy:- umowę o pracę na czas minimum 6 miesięcy z możliwością podjęcia dłuższej współpracy,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- udział w innowacyjnych projektach,
- pracę w międzynarodowym środowisku,
- opiekę mentora,
- bogaty pakiet szkoleń,
- benefity pozapłacowe.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Learning Services HR Administrator (wymagany język francuski)
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:aktualizacja transkrypcji edukacyjnych dla pracowników,
odpowiadanie na pytania pracowników,
wsparcie w zakresie wdrażania oraz prowadzenia szkoleń,
współpraca z dostawcami szkoleń,
współpraca z kluczowymi interesariuszami oraz managerami.
Wymagania:bardzo dobra znajomość języka francuskiego umożliwiająca swobodną komunikację - warunek konieczny!
wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
dobra organizacja pracy własnej,
wcześniejsze doświadczenie w organizacjach SSC/BPO będzie dużym atutem,
mile widziane zainteresowanie branżą HR.
Oferujemy:umowę o pracę na czas minimum 6 miesięcy z możliwością podjęcia dłuższej współpracy,
atrakcyjne wynagrodzenie,
udział w innowacyjnych projektach,
pracę w międzynarodowym środowisku,
opiekę mentora,
bogaty pakiet szkoleń,
benefity pozapłacowe.