ID:241914
Młodszy/a specjalista/ka ds. kontrolingu
Numer referencyjny: a0t5800000Zs29lAAB
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Młodszy/a specjalista/ka ds. kontrolingu
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:- wsparcie działu kontrolingu w przygotowywaniu raportów finansowych,
- zbieranie danych z poszczególnych działów,
- pomoc przy przygotowaniu dokumentacji cen transferowych,
- wsparcie przy przeprowadzaniu kontroli wewnętrznych,
- pomoc w sporządzaniu dokumentacji na potrzeby audytów.
Wymagania:- wykształcenie wyższe - preferowani absolwenci kierunków: ekonomia, finanse i rachunkowość oraz pokrewne,
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
- umiejętności analityczne,
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
- dobra organizacja pracy własnej, samodzielność, sumienność,
- mile widziana znajomość VBA.
Oferujemy:- umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowym,
- pakiet benefitów pozapłacowych,
- przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole,
- pakiet szkoleń wdrażających oraz podnoszących kompetencje zawodowe.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Młodszy/a specjalista/ka ds. kontrolingu
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
- wsparcie działu kontrolingu w przygotowywaniu raportów finansowych,
- zbieranie danych z poszczególnych działów,
- pomoc przy przygotowaniu dokumentacji cen transferowych,
- wsparcie przy przeprowadzaniu kontroli wewnętrznych,
- pomoc w sporządzaniu dokumentacji na potrzeby audytów.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe - preferowani absolwenci kierunków: ekonomia, finanse i rachunkowość oraz pokrewne,
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
- umiejętności analityczne,
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
- dobra organizacja pracy własnej, samodzielność, sumienność,
- mile widziana znajomość VBA.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowym,
- pakiet benefitów pozapłacowych,
- przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole,
- pakiet szkoleń wdrażających oraz podnoszących kompetencje zawodowe.