Rekrutację prowadzi Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584, spółka wchodząca w skład grupy CCIG Group, największej grupy z branży Call Center.
Aktualnie poszukujemy studentów do pracy przy Infolinii Lotniczej. Zrób krok w stronę swojej kariery i zdobądź doświadczenie w pracy z Klientem!
Praca dla studentów - Infolinia lotnicza!
Miejsce pracy:
Warszawa
Twoje zadania:
Obsługa infolinii w języku polskim (połączenia przychodzące),
Przekazywanie informacji pasażerom na temat rozkładu lotów,
Obsługa korespondencji mailowej,
Obsługa połączeń wychodzących związanych ze zmianami rozkładów lotów lub innych spraw dotyczących linii lotniczej,
Wsparcie pasażerów na każdym etapie podróży,
Wsparcie pasażerów o specjalnych potrzebach,
Obsługa procesu reklamacji klientów linii lotniczej,
Wsparcie klienta w oficjalnej korespondencji.
Wymagania:
Znajomość języka polskiego na poziomie C1 lub wyższym,
Znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym,
Otwartość i komunikatywność,
Umiejętność pracy pod presją i szukania rozwiązań,
Dyspozycyjność minimum 100h w godzinach pracy projektu (projekt pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach: 9.00 - 18.00),
Dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań, chęć do pracy:)
Oferujemy w zamian:
Gwarantowaną stawkę za każdą godzinę + system prowizyjny,
Pakiet wdrożeniowy, który pozwoli Ci przygotować się do realizacji zadań,
Rozwojową pracę w międzynarodowym zespole,
Wsparcie trenera oraz doświadczonego zespołu,
Możliwość awansu i rozwoju w strukturach CCIG Group,
Dostęp do biblioteczki, sali relaksu oraz karty rabatowej,
Przyjazną atmosferę, która zachęci Cię do działania.
Praca dla studentów - Infolinia lotnicza!
Rekrutację prowadzi Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584, spółka wchodząca w skład grupy CCIG Group, największej grupy z branży Call Center.
Aktualnie poszukujemy studentów do pracy przy Infolinii Lotniczej. Zrób krok w stronę swojej kariery i zdobądź doświadczenie w pracy z Klientem!
Praca dla studentów - Infolinia lotnicza!
Miejsce pracy:
Warszawa
Twoje zadania:
Obsługa infolinii w języku polskim (połączenia przychodzące),
Przekazywanie informacji pasażerom na temat rozkładu lotów,
Obsługa korespondencji mailowej,
Obsługa połączeń wychodzących związanych ze zmianami rozkładów lotów lub innych spraw dotyczących linii lotniczej,
Wsparcie pasażerów na każdym etapie podróży,
Wsparcie pasażerów o specjalnych potrzebach,
Obsługa procesu reklamacji klientów linii lotniczej,
Wsparcie klienta w oficjalnej korespondencji.
Wymagania:
Znajomość języka polskiego na poziomie C1 lub wyższym,
Znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym,
Otwartość i komunikatywność,
Umiejętność pracy pod presją i szukania rozwiązań,
Dyspozycyjność minimum 100h w godzinach pracy projektu (projekt pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach: 9.00 - 18.00),
Dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań, chęć do pracy:)
Oferujemy w zamian:
Gwarantowaną stawkę za każdą godzinę + system prowizyjny,
Pakiet wdrożeniowy, który pozwoli Ci przygotować się do realizacji zadań,
Rozwojową pracę w międzynarodowym zespole,
Wsparcie trenera oraz doświadczonego zespołu,
Możliwość awansu i rozwoju w strukturach CCIG Group,
Dostęp do biblioteczki, sali relaksu oraz karty rabatowej,
Przyjazną atmosferę, która zachęci Cię do działania.