zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:242154

Pracownik ds. Obsługi Klienta



Pracownik ds. Obsługi Klienta
IKEA Retail, Centrum Obsługi Klienta DOMOLINIA
Miejsce pracy: Warszawa

Dobrze się składa, że się spotkaliśmy. Patrzysz na świat inaczej niż większość ludzi. Wierzymy, że wartości, jakimi się kierujesz są ważniejsze niż twoje dotychczasowe doświadczenie. Oferujemy stanowiska pełne wyzwań, odpowiedzialnych zadań i inspiracji do ciągłego rozwoju. W IKEA każdy dzień jest inny. Spójrz z nami na świat z innej perspektywy.


O Tobie :

Jesteś osobą odznaczającą się pomocnym i przyjaznym podejściem do klientów, zmierzającym do rozwiązania sytuacji za obopólną korzyścią. Dodatkowo posiadasz:
  • łatwość komunikacji i swobodę w prowadzeniu rozmów
  • umiejętność słuchania i odpowiadania na potrzeby klientów
  • umiejętność analizowania sytuacji i zastosowania racjonalnych rozwiązań
  • samodzielność w rozwiązywaniu problemów i umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
O stanowisku.
Będziesz częścią zespołu Centrum Obsługi Klienta DOMOLINIA w Dziale Sprzedaży i Obsługi Klienta lub w Dziale Reklamacji. Niezależnie od tego do którego z tych działów dołączysz, jako Pracownik ds. Obsługi Klienta będziesz odpowiedzialny za telefoniczną oraz mailową obsługę naszych klientów. Pracujemy w systemie zmianowym między 8.00 a 21.00, również w weekendy. Oferujemy stawkę godzinową w wysokości 20 zł brutto.

Główne zadania:

  • zapewnienie szybkiego i profesjonalnego wsparcia we wszystkich kontaktach z klientami oraz w stosunku do partnerów biznesowych
  • pomocne i przyjazne podejście do klientów, zawsze zmierzające do rozwiązania sytuacji za obopólną korzyścią
  • rozpatrywanie reklamacji klientów zgodnie ze swoim poziomem uprawnień
  • weryfikowanie i dokumentowanie informacji od klienta w odpowiednich systemach, w sposób zapewniający wysoką jakość i wiarygodność
Chcemy:
  • abyś został z nami na dłużej - zapewniamy umowę o pracę,
  • abyś rozwijał się #potwojemu – stworzymy ścieżkę rozwoju, która będzie odpowiadała na Twoje potrzeby,
  • zadbać o poczucie bezpieczeństwa Twoje i Twojej rodziny - oferujemy opiekę medyczną i plan emerytalny oraz ubezpieczenie NNW,
  • doceniać Twoje osiągnięcia,
  • dać Ci możliwość wyboru dodatkowych benefitów - o szczegółach przeczytaj tutaj.

Spodziewamy się, że rynek artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce potroi się do 2035 roku, z IKEA jako liderem branży. Grupa IKEA jest światowym liderem w urządzaniu domu. Jesteśmy firmą, która kieruje się wartościami, a domowe życie jest naszą prawdziwą pasją. Naszą wizją jest tworzenie lepszych warunków codziennego życia dla wielu ludzi.



Pracownik ds. Obsługi Klienta, IKEA Retail, Centrum Obsługi Klienta DOMOLINIA

Dobrze się składa, że się spotkaliśmy. Patrzysz na świat inaczej niż większość ludzi. Wierzymy, że wartości, jakimi się kierujesz są ważniejsze niż twoje dotychczasowe doświadczenie. Oferujemy stanowiska pełne wyzwań, odpowiedzialnych zadań i inspiracji do ciągłego rozwoju. W IKEA każdy dzień jest inny. Spójrz z nami na świat z innej perspektywy.

O Tobie:

Jesteś osobą odznaczającą się pomocnym i przyjaznym podejściem do klientów, zmierzającym do rozwiązania sytuacji za obopólną korzyścią. Dodatkowo posiadasz:
  •  łatwość komunikacji i swobodę w prowadzeniu rozmów
  •  umiejętność słuchania i odpowiadania na potrzeby klientów
  •  umiejętność analizowania sytuacji i zastosowania racjonalnych rozwiązań
  •  samodzielność w rozwiązywaniu problemów i umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
O stanowisku.
Będziesz częścią zespołu Centrum Obsługi Klienta DOMOLINIA w Dziale Sprzedaży i Obsługi Klienta lub w Dziale Reklamacji. Niezależnie od tego do którego z tych działów dołączysz, jako Pracownik ds. Obsługi Klienta będziesz odpowiedzialny za telefoniczną oraz mailową obsługę naszych klientów. Pracujemy w systemie zmianowym między 8.00 a 21.00, również w weekendy. Oferujemy stawkę godzinową w wysokości 20 zł brutto.

Główne zadania:
  • zapewnienie szybkiego i profesjonalnego wsparcia we wszystkich kontaktach z klientami oraz w stosunku do partnerów biznesowych
  • pomocne i przyjazne podejście do klientów, zawsze zmierzające do rozwiązania sytuacji za obopólną korzyści; 
  • rozpatrywanie reklamacji klientów zgodnie ze swoim poziomem uprawnień
  • weryfikowanie i dokumentowanie informacji od klienta w odpowiednich systemach, w sposób zapewniający wysoką jakość i wiarygodność
Chcemy:
  • abyś został z nami na dłużej - zapewniamy umowę o pracę,    
  • abyś rozwijał się #potwojemu – stworzymy ścieżkę rozwoju, która będzie odpowiadała na Twoje potrzeby,    
  • zadbać o poczucie bezpieczeństwa Twoje i Twojej rodziny - oferujemy opiekę medyczną i plan emerytalny oraz ubezpieczenie NNW,
  • doceniać Twoje osiągnięcia,
  • dać Ci możliwość wyboru dodatkowych benefitów - o szczegółach przeczytaj tutaj.
Spodziewamy się, że rynek artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce potroi się do 2035 roku, z IKEA jako liderem branży. Grupa IKEA jest światowym liderem w urządzaniu domu. Jesteśmy firmą, która kieruje się wartościami, a domowe życie jest naszą prawdziwą pasją. Naszą wizją jest tworzenie lepszych warunków codziennego życia dla wielu ludzi.
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama