zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:235284

Pracownik działu IT Helpdesk








 
Pracownik działu IT Helpdesk


O Deloitte

Deloitte to różnorodność ludzi, doświadczeń, branż i usług, w których je realizujemy - w 150 krajach na świecie. To wyzwania intelektualne, dobry start zawodowy, możliwości ciągłego rozwoju i zebrania cennych życiowych doświadczeń. Musisz zrobić pierwszy krok - postawić kropkę na końcu wysyłanego CV, a potem podpisywanej umowy o pracę. Deloitte to po prostu dobry wybór. I kropka



Kogo szukamy:

Kwalifikacje i Doświadczenie:
  • Wykształcenie techniczne (informatyka lub pokrewne);
  • Dobra znajomość języka angielskiego (minimum FCE);
  • Bardzo dobra znajomość systemów Windows;
  • Bardzo dobra znajomość aplikacji biurowych (pakiet MS Office);
  • Umiejętność profesjonalnej obsługi klienta (doświadczenie w
  • pracy w dziale ServiceDesk/HelpDesk będzie dodatkowym atutem);
  • Dobra znajomość problematyki sieciowej;
  • Umiejętność pracy w grupie;
  • Elastyczność;
  • Komunikatywność;
  • Odporność na stres;
  • Mile widziana znajomość macOS/iOS X;
  • Wiedza i certyfikacja z obszaru ITIL® będzie dodatkowym atutem.
Twoja przyszła rola:

Do Twoich zadań należeć będzie:
  • Przygotowanie konfiguracji stacji roboczych (laptopy);
  • Rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi procedurami (pierwsza i druga linia wsparcia);
  • Bezpośrednia oraz zdalna pomoc techniczna pracownikom w ich problemach ze sprzętem komputerowym i aplikacjami;
  • Ścisła współpraca z innymi zespołami IT;
  • Obsługa zgłoszeń w ramach systemu zgłoszeniowego.
Co oferujemy:

Z naszej strony możesz liczyć na umowę o pracę w międzynarodowej firmie, w dynamicznym środowisku, wspierającym rozwój osobisty i zawodowy. Oferujemy przyjazną atmosferę pracy










O Deloitte

Deloitte to różnorodność ludzi, doświadczeń, branż i usług, w których je realizujemy - w 150 krajach na świecie. To wyzwania intelektualne, dobry start zawodowy, możliwości ciągłego rozwoju i zebrania cennych życiowych doświadczeń. Musisz zrobić pierwszy krok - postawić kropkę na końcu wysyłanego CV, a potem podpisywanej umowy o pracę. Deloitte to po prostu dobry wybór. I kropka.

Pracownik działu IT Helpdesk

Kogo szukamy

Kwalifikacje i Doświadczenie:

  • Wykształcenie techniczne (informatyka lub pokrewne);
  • Dobra znajomość języka angielskiego (minimum FCE);
  • Bardzo dobra znajomość systemów Windows;
  • Bardzo dobra znajomość aplikacji biurowych (pakiet MS Office);
  • Umiejętność profesjonalnej obsługi klienta (doświadczenie w
  • pracy w dziale ServiceDesk/HelpDesk będzie dodatkowym atutem);
  • Dobra znajomość problematyki sieciowej;
  • Umiejętność pracy w grupie;
  • Elastyczność;
  • Komunikatywność;
  • Odporność na stres;
  • Mile widziana znajomość macOS/iOS X;
  • Wiedza i certyfikacja z obszaru ITIL® będzie dodatkowym atutem.

 Twoja przyszła rola

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • Przygotowanie konfiguracji stacji roboczych (laptopy);
  • Rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi procedurami (pierwsza i druga linia wsparcia);
  • Bezpośrednia oraz zdalna pomoc techniczna pracownikom w ich problemach ze sprzętem komputerowym i aplikacjami;
  • Ścisła współpraca z innymi zespołami IT;
  • Obsługa zgłoszeń w ramach systemu zgłoszeniowego.

Co oferujemy

Z naszej strony możesz liczyć na umowę o pracę w międzynarodowej firmie, w dynamicznym środowisku, wspierającym rozwój osobisty i zawodowy. Oferujemy przyjazną atmosferę pracy.
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama