zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:255111

Regionalny Manager ds. Sprzedaży (premiksy dla bydła)

Numer referencyjny: a0t4H00000sO0RkQAK

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Regionalny Manager ds. Sprzedaży (premiksy dla bydła)
Miejsce pracy: Warszawa, Białystok, Olsztyn

Miejsce pracy: teren operacyjny w pobliżu miejsca zamieszkania.

Obowiązki:
  • aktywne prowadzenie działań handlowych związanych z wprowadzeniem i rozbudową sieci sprzedaży i dystrybucji produktów premiksowych dla bydła,
  • kompleksowe doradztwo w zakresie żywienia zwierząt gospodarskich dla klientów firmy,
  • profesjonalne wsparcie dla klientów w zakresie układanie dawek żywieniowych oraz edukacji w zakresie prawidłowego żywienia bydła oraz zwiększenia wydajności,
  • promowanie artykułów firmy, udział w działaniach marketingowych firmy, reprezentowanie firmy podczas targów branżowych i spotkań, raportowanie podejmowanych działań.
Wymagania:
  • min. 5 lat doświadczenia w pracy w pracy na podobnym stanowisku,
  • dobra znajomość języka angielskiego - używany na co dzień podczas pracy,
  • dobra znajomość rynku hodowców bydła na podległym terenie,
  • wykształcenie zootechniczne i/lub weterynaryjne - warunek konieczny,
  • motywacja do dalszego rozwoju w branży żywienia zwierząt gospodarskich,
  • czynne prawo jazdy kat. B,
  • chęć do uczestnictwa w szkoleniach branżowych i produktowych w celu stałego podnoszenia swojej wiedzy i umiejętności,
  • sumienność, zaangażowanie w powierzone zadania, terminowość, komunikatywność.
Oferujemy:
  • pracę w międzynarodowej firmie z branży rolnej na stabilnych warunkach zatrudnienia na umowę o pracę na pełen etat,
  • duża przestrzeń do wdrażania własnych pomysłów oraz swobodę w działaniu,
  • bardzo atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz motywujący system premiowy wspierający wszelkie aktywności sprzedażowe,
  • możliwość doskonalenia kompetencji językowych podczas codziennych kontaktów z zagranicznymi oddziałami firmy (komunikacja w języku angielskim),
  • kompleksowe wdrożenie na stanowisko pracy oraz niezbędne narzędzia pracy między innymi telefon, komputer oraz samochód służbowy, który będzie mógł być wykorzystywany do celów prywatnych,
  • ciekawy pakiet bonusów socjalnych między innymi prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie grupowe.
Osoba odpowiedzialna za proces rekrutacji: Anna Donaj, tel. +48 605 125 794.

Poszukujemy doradców w całej Polsce - zgłoś się już dziś do nas i daj znać, w jakim miejscu Polski chciałbyś pracować.

Agencja zatrudnienia Trenkwalder Benefit Sp. z o.o., nr cert. 136.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:



Regionalny Manager ds. Sprzedaży (premiksy dla bydła)

Miejsce pracy: Warszawa, Białystok, Olsztyn

Miejsce pracy: teren operacyjny w pobliżu miejsca zamieszkania.



Obowiązki:aktywne prowadzenie działań handlowych związanych z wprowadzeniem i rozbudową sieci sprzedaży i dystrybucji produktów premiksowych dla bydła,
kompleksowe doradztwo w zakresie żywienia zwierząt gospodarskich dla klientów firmy,
profesjonalne wsparcie dla klientów w zakresie układanie dawek żywieniowych oraz edukacji w zakresie prawidłowego żywienia bydła oraz zwiększenia wydajności,
promowanie artykułów firmy, udział w działaniach marketingowych firmy, reprezentowanie firmy podczas targów branżowych i spotkań, raportowanie podejmowanych działań.


Wymagania:min. 5 lat doświadczenia w pracy w pracy na podobnym stanowisku,
dobra znajomość języka angielskiego - używany na co dzień podczas pracy,
dobra znajomość rynku hodowców bydła na podległym terenie,
wykształcenie zootechniczne i/lub weterynaryjne - warunek konieczny,
motywacja do dalszego rozwoju w branży żywienia zwierząt gospodarskich,
czynne prawo jazdy kat. B,
chęć do uczestnictwa w szkoleniach branżowych i produktowych w celu stałego podnoszenia swojej wiedzy i umiejętności,
sumienność, zaangażowanie w powierzone zadania, terminowość, komunikatywność.


Oferujemy:pracę w międzynarodowej firmie z branży rolnej na stabilnych warunkach zatrudnienia na umowę o pracę na pełen etat,
duża przestrzeń do wdrażania własnych pomysłów oraz swobodę w działaniu,
bardzo atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz motywujący system premiowy wspierający wszelkie aktywności sprzedażowe,
możliwość doskonalenia kompetencji językowych podczas codziennych kontaktów z zagranicznymi oddziałami firmy (komunikacja w języku angielskim),
kompleksowe wdrożenie na stanowisko pracy oraz niezbędne narzędzia pracy między innymi telefon, komputer oraz samochód służbowy, który będzie mógł być wykorzystywany do celów prywatnych,
ciekawy pakiet bonusów socjalnych między innymi prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie grupowe.


Osoba odpowiedzialna za proces rekrutacji: Anna Donaj, tel. +48 605 125 794.



Poszukujemy doradców w całej Polsce - zgłoś się już dziś do nas i daj znać, w jakim miejscu Polski chciałbyś pracować.



Agencja zatrudnienia Trenkwalder Benefit Sp. z o.o., nr cert. 136.
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama